امام جمعه هرسین عنوان کرد:

انقلاب ما معجزه قرن بود/عزت و امنیت کشور در گرو شرکت در انتخابات است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31675|14:43 - 1402/11/20
نسخه چاپی
انقلاب ما معجزه قرن بود/عزت و امنیت کشور در گرو شرکت در انتخابات است
امام جمعه هرسین گفت: این انقلاب معجزه قرن بود وجز با حمایت الهی به این جایگاه نمی رسید.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفتنه ضمن تبریک عید سعید مبعث، اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان دارای فضائل بیشماری است و وجه تسمیه این ماه به عنوان مردمی بودن و محبوب مردم بودن است و در معنای دیگر به معنی ماه خیرات و برکات است. ویکی از فرصت های مهم که زمینه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش افزود: عمر مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی ما به ۴۵سالگی رسید و ما در آستانه برگزاری جشن پیروزی انقلاب و 22بهمن ماه هستیم، علی رغم توطئه های مکرر دشمنان که در طول این سال‌ها به راه انداختند در طول این ۴۵سال، ما شاهد اعتلاء و عزت این کشور و افول ابرقدرت ها بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب معجزه قرن بود وجز با حمایت الهی به این جایگاه نمی رسید، ما دو حماسه مهم در پیش داریم، اول حضور حماسی و تاثیر گذار مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و همچنین حضور در پای صندوق های رای، هر ایرانی اگر تعصب به خاک کشور دارد و خواهان امنیت، اقتدار و عزت بیشتر هست اگر تفاوتی بین این دو حماسه ببیند قطعاً باید بداند که هم در دشمن شناسی مشکل دارد و هم اهمیت موضوع را درک نکرده است، دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که مردم پای صندوق های رای نروند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: این دوره از انتخابات نسبت به دوره های دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دشمن اگر بخواهد قدرت چانه زنی را از ما بگیرد چشمش به انتخابات پیش روست، لذا هم خود ما باید به عنوان یک تکلیف پای صندوق برویم و هم مردم را به حضور تشویق کنیم، اگر کسی اعتلای ایران و امنیت بیشتر را می خواهد باید در انتخابات حضور فعالی داشته باشد.

 

امام جمعه هرسین افزود: موصوع دیگر تکاپوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی و خود آنهاست که بعضاً شاهد تبلیغات زود هنگام هم هستیم، ضمن تشکر از افرادی که تنور انتخابات را داغ  می کنند ولی نباید از تخلفات انتخاباتی هم غافل بود، دستگاه قضایی محترم و شورای نگهبان اگر تخلفی محرز شود باید برخورد کنند.

 

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که متاسفانه بارها دیده شده حتی در دوران گذشته وجود داشته بی اخلاقی های انتخاباتی است که باعث ملتهب شدن فضای انتخابات می‌شود و لازم است که به این قضیه ورود شود، ورود در حریم خصوصی افراد، تخریب طرف مقابل به جای ارائه انتخابات، وعده های غیر واقعی، فحاشی و تهمت زدن از جمله این بی اخلاقی هاست، یکی از کارهایی که باعث دلسرد شدن مردم و ناامید کردن آنها در دوران گذشته شد وعده های واهی به مردم بود.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: بدبخت ترین افراد کسانی هستند که به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را از دست بدهند طرفداران توجه کنند نباید بخاطر طرفداری از یک فرد آخرت خود را خراب کنند، لذا باید انسان عاقلانه فکر کند، بله ما تعهد داریم که اصلح را به مردم معرفی کرد و خوب بشناسیم اما نه اینکه به خاطر اینکه وعده ای به ما داده شده جذب افراد بشویم و طرف مقابل را تخریب کنیم.

 

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما از هر سلیقه سیاسی و تفکری در کشور باشیم دشمنان مشترکی داریم که خواهان این هستند که کشور ما روی پای خود نایستد و همه باید در مقابل دشمن صف آرایی کنیم،این صف بندی و حضور ما در انتخابات دشمن را ناامید می کند.

 

وی با اشاره به تحرکات اخیر در منطقه و لگد پرانی آمریکا، تصریح کرد: طبق نظر سنجی صورت گرفته در آمریکا میزان مشارکت در انتخابات رباست جمهوری بسیار پایین است و آرای رئیس جمهور فعلی هم بسیار پایین است، آمریکا با این تحرکات هم می‌خواهد در انتخابات آینده خوراک تبلیغاتی داشته باشند و هم دولت منفعتی نباشد و در طرف دیگر فشار زیادی بر اسرائیل وارد کرده که هر چه زودتر جنگ را پایان دهند، این لگد پرانی ها از سر استیصال و درماندگی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد