فرماندار هرسین:

عدم رعایت اصل بی‌طرفی باعث ایجاد شائبه می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31674|10:37 - 1402/11/19
نسخه چاپی
عدم رعایت اصل بی‌طرفی باعث ایجاد شائبه می‌شود
فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: رعایت قوانین انتخاباتی و لزوم بی طرفی عوامل اجرایی و مدیران ادارات در انتخابات پیش رو مورد تاکید است

به گزارش دیوانگاه ،بوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد رجبیه بر اصل بی طرفی مسئولین در انتخابات یازدهم اسفند ماه و صیانت از آرای مردم تاکید کرد.

 

فرماندار هرسین افزود: عدم رعایت اصل بی طرفی توسط مسئولین باعث ایجاد شائبه و تردید در مورد سلامت انتخابات در بین مردم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: رعایت قوانین انتخاباتی و لزوم بی طرفی عوامل اجرایی و مدیران ادارات در انتخابات پیش رو مورد تاکید است و لازم است با امیدآفرینی و نشاط اجتماعی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

ایتوندی اظهار داشت: تمام فعالیت ها و تحرکات غیر قانونی کاندیداها با تبلیغات زود هنگامشان رصد و در سامانه های مربوطه ثبت می‌شود.

 

فرماندار هرسین افزود:  عوامل نظارتی بر فعالیت مسئولین در راستای عمل به قوانین انتخاباتی و یا استفاده غیر قانونی از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندیداها اشرافیت کامل دارند و به چند مورد تذکرات لازم داده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کلیه عوامل انتخاباتی باید با عمل به مر قانون و وحدت و همدلی زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نمایند.

 

ایتوندی اظهار: منویات مقام معظم رهبری در مورد انتخاب فصل الخطاب است و دست اندرکاران انتخابات باید در این راستا و با امانتداری در خلق یک حماسه ملی دیگر موثر و موفق عمل کنند.

 

فرماندار هرسین افزود: با هدف ارتقای توانمندی عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات و آگاهی آنان از قوانین جدید انتخابات دوره آموزشی با توجه به استاندارهای موجود برای آنان برگزار شده است.

 

حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه محترم هرسین، معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و بیستون، کلیه مسئولین شهرستان و هیئت های نظارت و بازرسی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.