رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه:

نسل جوان باید انقلاب و آرمان‌ها را بشناسد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31672|16:51 - 1402/11/18
نسخه چاپی
نسل جوان باید انقلاب و آرمان‌ها را بشناسد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه نسل جوان باید انقلاب و آرمان‌ها را بشناسد، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند معرفت ما را نسبت با آرمان‌های انقلاب بیشتر کند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان هرسین، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم، قلب امام زمان از برگزاری اینچنین مراسماتی خشنود و راصی است،امروز نسل جوان ما باید انقلاب و آرمان های آنرا خوب بشناسد و نسبت به منظومه فکری امامین انقلاب باید شناخت داشته باشد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند معرفت ما را نسبت با آرمان های انقلاب که برگرفته از اسلام و قرآن مکتب اهل بیت(ع) است، بیشتر کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم، دو امر مهمی که تلاش برای تقویت آنها وظیفه شرعی و سیاسی ماست، انقلاب اسلامی ما در واقع تجدید بعثت پیامبر اسلام است، این انقلاب در طول انقلابی است که توسط پیامبر بزرگ اسلام (ص) شکل گرفت و وظیفه ما امروز در تبعیت ولی فقیه و همان وظیفه‌ای که ما  قبال اسلام ناب داشته باشیم.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: این حضور پرشور شما برگرفته از بصیرت دینی و سیاسی شما مردم است و می تواند ما را مصمم‌تر برای تبعیت از فرمان ولی فقیه کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول این ۴۵سال تمام تلاش دشمنان این بود که به این انقلاب ضربه وارد کنند و جلو رشد این انقلاب را بگیرد ولی به فصل خدا نتوانستند چرا که این نطام برگرفته از اسلام و قران است و امروز مردم ما جشن ۴۵سالگی انقلاب را با هم جشن می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب اظهار داشت: امام (ره) جوانانی را تربیت کرد که در طول تاریخ بی همتا هستند و بصیرت و تبعیت از ولی فقیه مهمترین شاخصه آنهاست، تازمانی که این شاخصه ها وجود دارد دشمن نمی تواند به این انقلاب ضربه وارد کند.دشمن دارد تلاش می کند که هم راهپیمایی 22بهمن ضعیف برگزار بشود و هم انتخابات را تحریم کند.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: ما ملت امام حسینیم و شاخصه این ملت بصیرت، دشمن شناسی،امام شناسی و موقعیت شناسی است، باید توجه کرد که نقشه های اتاق  فکر دشمن خنثی شود، امروز خون شهدا باعث تثبیت انقلاب شده است و خودشان جاودانه شدند،

 

بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس توسط سردار آسیابانی جانشین قرارگاه نجف اشرف و شهید کاظمی استان کرمانشاه و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این‌گونه مراسمات به این خاطر است که نسل بعد از جنگ با رشادت‌های شهدا و رزمندگان و دستاوردهای بی‌بدیل هشت سال دفاع مقدس و انقلاب ناآشنا هستند و این برنامه‌ها در واقع به نحوی یادآوری این دستاوردهای بزرگ است.

 

امام جمعه هرسین افزود: جنگ تحمیلی  هشت سال به طول انجامید ولی حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتاد، اگر نتیجه مکتب امام خمینی ره و شاگردی مکتب ولی فقیه زمان یک حاج قاسم باشد کافی است که فرمود از هیچ کس جز خداوند هراسی ندارم ولی شاهان این مملکت در گذشته کشور را پاره پاره کردند و به بیگانگان دادند.

 

وی تصریح کرد: لذا امروز در سایه عدم وجود جهاد تبیین این‌گونه است که رژیم فاسدی مثل رژیم شاهنشاهی را تطهیر می‌کنند امیدواریم که بتوانیم پاسدار خوبی برای راه امام(ره) و شهدا باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد