فرماندار هرسین خبر داد/

اجرای ۷۲۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31669|18:41 - 1402/11/15
نسخه چاپی
اجرای ۷۲۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در هرسین
فرماندار شهرستان هرسین در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای کماسی گفت: در سالجاری ۲۵ پروژه آبرسانی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ۷۵ خانواری کماسی سفلی که با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است طی سخنانی اظهار داشت: در سالجاری و تاکنون ۲۵ پروژه آبرسانی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال توسط اداره امور آبفا در این شهرستان اجرا شده است.

 

به گفته ایتوندی: اجرای طرح های آبرسانی روستایی ، اجرای خطوط پمپاژ ، ایمن سازی تاسیسات ، اجرای شبکه های توزیع آب ، بازسازی خطوط انتقال آب در شبکه های توزیع از جمله پروژه هایی هستند که تا دی ماه سالجاری در شهرستان هرسین اجرا شده اند.

 

لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی به روستای کماسی سفلی که در بخش مرکزی شهرستان هرسین واقع شده است فرماندار ،مسئولین و اهالی روستا حضور داشتند.

 

ایتوندی همچنین خدمات نظام در شهرستان هرسین را بی نظیر دانست و بیان کرد : در حوزه راه دورترین و صعب العبور ترین روستاهای شهرستان علاوه بر دسترسی به راه مناسب از نعمت گاز و برق برخوردارند.

 

ابوطالب ایتوندی تصریح کرد: خدمات نظام در حوزه بهداشت و وسایل ارتباط جمعی در هرسین در سطح وسیعی انجام شده است و اگر آنرا با ۴۵ سال پیش قیاس کنیم می‌بینیم در آن زمان حتی شهرهای بزرگ از خدمات بهداشتی و ارتباطی برخوردار نبودند.

 

فرماندار هرسین در ادامه از اهالی روستا خواست با مشارکت حداکثری در انتخابات بخش کوچکی از خدمات نظام را جبران و دشمنان را نا امید کنند.

 

فرماندار هرسین افزود: تببین اهمیت برگزاری انتخابات بعنوان دستاورد نظام و شرکت در آن برای تمامی اقشار و بویژه روستائیان بسیار ضروری است و در این راستا بخشداران مرکزی و بیستون اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

از دیگر برنامه های این روز  بهره برداری از ۱۲ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی هرسین بود که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات دهیاری ها به بهره برداری رسیدند.