امام جمعه هرسین عنوان کرد:

جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مستقل است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31664|12:10 - 1402/11/12
نسخه چاپی
جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مستقل است
در اولین روز از دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،در اولین روز از دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این ديدار ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا در سخنانی اظهار داشت: از شعارهای ابتدایی کشور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و این سوال مطرح است که آیا این شعار محقق شده است یا نه؟

 

امام جمعه هرسین افزود: در پاسخ باید گفت که بله، تنها کشوری که در دنیا به معنای واقعی کلمه مستقل و بدون وابستگی است جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اگر کسی نظام اسلامی و قانون اساسی را قبول نداشته باشد،جایگاهی که اَشغال کرده و حقوقی که دریافت می کند حرام شرعی است.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون شهدا و آرزوی تمام انبیای الهی بوده است، تنها دوره ای که یک حکومت اسلامی محقق شده که برگرفته از قوانین اسلامی است انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه هرسین افزود: به طور قطع این انقلاب به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد رسید و ما باید خودمان را حفظ کنیم، انقلاب برای ما عزت و اقتدار آورد و همه ما مدیون این نظام هستیم،

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک پدیده شگرف در دنیای معاصر بود که مسیر دنیا را عوض کرد.

 

فرماندار هرسین افزود: نظام ما مبتی بر مردم سالاری دینی است و به دنیا اعلام کرد که نسخه این انقلاب برگرفته از آیات قرآن و روایات است و هیچ نسخه عاریتی لز سایر مکاتب دنیا نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در منطقه حرف اول را میزند و بدون حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران هیچ کاری در منطقه صورت نمی‌گیرد،

 

ایتوندی اظهار داشت: در حوزه اقتصاد با تمامی مشکلاتی که دشمنان برای ما به وجود آورده اند جز اقتصاد های بزرگ دنیا هستیم و صددرصد صنعت نفت را در داخل ایجاد می کنیم.

 

فرماندار هرسین افزود: متاسفانه دیده می‌شود در فضای مجازی اقدامات پادشاهان مفلوک گذشته را مطرح می کنند الان ایران اسلامی یکی از ابرقدرت های دنیاست، باید دستاوردها را برای نسل جدید تبیین کرد.

 

وی تصریح کرد: انتخابات را باید جدی گرفت، دشمنان به واسطه عملیات روانی که دارند انجام می دهند می‌خواهند مردم را ناامید کند، وظیفه ما و آحاد ملت این است که مردم را هر چه بیشتر جهت شرکت در انتخابات تشویق کنیم، دشمن در صدد وارونه کردن واقعیت هاست.

 

ایتوندی اظهار داشت: شهرستان هرسین سابقه حضور ۱۰۰درصدی در انتخابات را دارد و انشاالله شاهد حضور حداکثری مردم و تودهنی به دشمن باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد