زنگ انقلاب در هرسین نواخته شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31663|16:59 - 1402/11/11
نسخه چاپی
زنگ انقلاب در هرسین نواخته شد
به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس شهرستان هرسین نواخته شد.

به گزارش دیوانگاه ،این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین ، دانش آموزان و فرهنگیان بصورت نمادین در آموزشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

 

ابوطالب ایتوندی  در این مراسم با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب از انقلاب اسلامی بعنوان معجزه ای یاد کرد که با دستان توانای معجزه گر بزرگ تاریخ، فردی از سلاله رسول مکرم اسلام امام روح الخمینی (ره) شکل گرفت.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت های بی شائبه ۵۰ ساله بزرگ مردانی چون امام راحل عظیم الشان و پیروان عزیزشان یعنی شهدای گرانقدری است که طول تاریخ معاصر فدای انقلاب اسلامی و این مردم و سرزمین شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید با گذشت از جانمان از انقلاب اسلامی که میراث گرانبها و ارزشمندی است صیانت نماییم و در این راه ۳۶ هزار دانش آموز جان شیرین خود را نثار انقلاب کردند و این شهادت ها به حدی ایثارگرانه بود که امام خمینی (ره) از شهید فهمیده بعنوان رهبر خودش یاد کرد.

 

ایتوندی اظهارداشت: نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب و با توجه به شهدایی که تقدیم کردند بسیار سازنده و پر رنگ بود و بایستی با علم آموزی و جهاد علمی توام با استکبار ستیزی مسیر شهدای دانش آموز را ادامه دهند.

 

فرماندار هرسین افزود: انقلاب از بدو شکل گیری و پیروزی همواره مورد هجمه دشمنان بوده است و هر بار به نحوی از انحاء و با کارشکنی سعی در توقف چرخه پیشرفت جمهوری اسلامی را داشتند.

 

وی تصریح کرد : جنگ تحمیلی، ناتو و شبیخون فرهنگی، تحریم های شکننده،جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه، ترور دانشمندان و شخصیت های برجسته نظام از جمله اقدامات ظالمانه دشمنان و در راس آن استکبار جهانی برای نابودی جمهوری اسلامی بود که بحمدالله با شکست مواجه شد.

 

 ایتوندی اظهار داشت: دشمن در آخرین ترفند خود، در یک جنگ شناختی- ترکیبی مجموعه ای از دسایس خود را برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای شگرف نظام بکار بسته است که با هدایت ها و رهبری داهیانه و منویات راهگشای مقام معظم رهبری کاری از پیش نبردند و شکست خوردند.

 

فرماندار هرسین افزود: در حوزه های مختلف علمی جزء کشورهای برتر دنیاییم و این پیشرفت ها اعتراف و اذعان رسانه های دشمنان را به دنبال داشته است.

 

 وی در پایان سخنانش تصریح کرد: کشور بر اساس منویات و هدایتی که حضرت آقا ترسیم کردند به سمت قله و پیروزی نهایی پیش می‌رود و در آینده  نزدیک جزء کشورهای  قدرتمند جهان خواهیم بود.