فرماندار شهرستان هرسین خبر داد:

مسافربرهای برون شهری ساماندهی می‌شوند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31656|09:10 - 1402/10/24
نسخه چاپی
مسافربرهای برون شهری ساماندهی می‌شوند
فرماندار شهرستان هرسین گفت: از اول بهمن ماه فعالیت خودروهای مسافر بر برون شهری در خارج از ترمینال هرسین ممنوع است.

به گزارش دیوانگاه ،بدنبال پیگیری های فرمانداری به منظور تحقق مطالبات به حق مردم، ترمینال هرسین-کرمانشاه ساماندهی و از اول بهمن ماه فعالیت در آن آغاز خواهد شد. 

 

فرماندار هرسین افزود: با توجه به استقرار شرکت مسافربری در ترمینال،  رانندگان خودروهای ویژه برون شهری می بایست طبق روال قانونی از این مکان اقدام به جابجایی مسافر نمایند. 

 

وی لازمه استمرار این امر را همکاری گسترده مردم دانست و تصریح کرد : از شهروندان محترم انتظار داریم در صورت تردد به خارج از هرسین از ظرفیت ترمینال استفاده کنند و در بهبود وضعیت ترافیکی ، افزایش ایمنی مسافران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در نتیجه رفتار برخی از رانندگان مسافربر شخصی بوجود می آید جلوگیری نمایند. 

 

ایتوندی در ادامه بازدید از ترمینال هرسین - کرمانشاه افزود : این ترمینال قطعا با وجود همکاری همشهریان روز به روز توسعه خواهد یافت. 

 

فرماندار هرسین ادامه داد : با توجه به جلساتی که با حضور معاون سیاسی فرمانداری ، شهردار ، رئیس اداره راهداری و رئیس پلیس راهور در فرمانداری برگزار گردید مقرر شد خودروهای مسافرکشی که در مکان هایی بغیر از ترمینال فعالیت کنند ضمن جریمه ، توقیف خواهند شد.