مهندس علی قبادی شهردار هرسین:

با تمام توان در خدمت هنرمندان هستیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31651|16:20 - 1402/10/20
نسخه چاپی
با تمام توان در خدمت هنرمندان هستیم
با حضور شهردار و اعضای شورای شهر جلسه نشست صمیمانه شهردار با هنرمندان و اصحاب رسانه شهر برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور مهندس علی قبادی شهردار و اعضای شورای شهر جلسه و نشست صمیمانه شهردار با هنرمندان و اصحاب رسانه شهر هرسین برگزار شد. 

 

مهندس علی قبادی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اهالی فرهنگ و ادب و رسانه اظهار داشت: این جلسات در راستای استفاده از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر در تصمیم گیری‌های مدیریت شهری برگزار شده است. 

 

شهردار هرسین افزود: من به موضوعات هنری و قشر هنرمندعلاقه مندم و از همه شما می‌خواهم که ما را در این مسیر یاری کنید. 

 

وی خاطرنشان کرد: ما دنبال راهکار و برنامه می‌گردیم که شهر، شهر هنر بشود و هنرمندان بتوانند نقش آفرینی کنند، یکی از مشکلات شهرداری‌ها به خصوص در شهرهای کوچک بحث بودجه است، این باعث می‌شود در خیلی از کارهای فرهنگی شانه خالی کند. 

 

قبادی اظهار داشت: با اطمینان کامل عرص می‌کنیم با تمام توان و با شکل‌های مختلف در خدمت هنرمندان شهرستان هرسین هستیم ولی نیاز داریم که در خصوص مدیریت شهری ایده بدهید. 

 

شهردار هرسین افزود: دنبال احداث یک فرهنگسرا در هرسین هستیم که در کنار این موضوع بتوانیم موضوعات قرآنی و مذهبی و فرهنگی را هم توسعه بدهیم. 

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه شرکت کنندگان به بیان مطالبی در خصوص مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و خواستار توجه شهرداری به مباحث فرهنگی در هرسین شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد