معاون سیاسی فرمانداری هرسین تاکید کرد:

لزوم گسترش فرهنگ حرفه‌آموزی در بین مددجویان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31650|08:31 - 1402/10/19
نسخه چاپی
لزوم گسترش فرهنگ حرفه‌آموزی در بین مددجویان
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در بازدید از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برگسترش فرهنگ کار و حرفه آموزی در بین جوانان خانواده های تحت پوشش تاکید کرد.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین با حضور در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان ضمن دیدار با مدیر و پرسنل این نهاد به بررسی نحوه ارائه خدمات و تکریم مراجعه کنندگان آن پرداخت.

 

احمدی وجد در این بازدید اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع را با توجه به تعدد مراجعه کنندگان در کمیته امداد را بسیار ضروری دانست.

 

معاون فرماندار هرسین همچنین خواستار بررسی آسیب های اجتماعی و اجرای برنامه های هدفمند در راستای کاهش این آسیب ها در بین خانواده های تحت پوشش شد.

 

ارائه خدمات مشاوره ای گسترده در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین مددجویان و سایر مراجعین در معرض آسیب از دیگر موارد مورد تاکید احمدی وجد بود.

 

 احمدی وجد در ادامه بر.گسترش فرهنگ کار و حرفه آموزی در بین جوانان خانواده های تحت پوشش تاکید کرد.

 

احمدی وجد  همچنین پرداختن به اولویت های دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و استفاده از ظرفیت خیرین برای حمایت های تحصیلی در این نهاد را ضروری دانست.

 

معاون فرماندار هرسین افزود:  با توجه به حجم برنامه های اجرا شده توسط این مجموعه لازم است که برنامه های فرهنگی کمیته امداد هرسین انعکاس بیشتری در جامعه داشته باشد.

 

وی ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان‌ کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان تصریح کرد: این بازدیدها در راستای بررسی میزان تحقق شرح وظایف دستگاههای اداری با توجه به مستندات ارائه شده توسط روسای ادارات انجام می‌شود.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد