امام جمعه هرسین عنوان کرد:

دست آمریکا و اسراییل در جنایت کرمان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31647|17:09 - 1402/10/15
نسخه چاپی
دست آمریکا و اسراییل در جنایت کرمان
ما اعلام می کنیم که چه خود آنها باشند و چه گروه هایی منتسب به آنها باشند، دست آمریکا و اسراییل را در این وقایع آشکارا می بینیم.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمن در مقابله با نظام اسلامی سه اقدام جنگ ۸ساله و جنگ سخت، تحریم ها و تهاجم فرهنگی  را پیگیری کرده است ولی هر کدام از آنها با شکست موجه شد و تنها در بحث فرهنگی توانسته توفیق مختصری داشته باشد و نیاز است که با جهاد تبیین و روشنگری دغدغه مندان این نقشه دشمن خنثی شود.

 

امام جمعه هرسین افزود: در آخر الزمان دین به مثابه یک آهن گداخته در کف دست است و در بزنگاه هاست که انسان خود را نشان می دهد، خیلی از افراد شعار دادند ولی در میدان عمل کم آوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار مجازی و فرهنگی برخی از خانواده ها غافلند و نسبت به ارتقاء سواد رسانه توجهی ندارند، باید مواظبت کرد ارتباط فرزندان با دیگران با صمیمیت فرق دارد.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به جریان های منطقه و علنی کردن دشمنی دشمنان اظهار داشت: دشمن خباثت خود را نشان داد ولی عده ای آگاهانه و یا ناآگاهانه و از سر عدم بینش سیاسی درست آب در آسیاب دشمن می ریزند،در همین حادثه ای که در کرمان رخ داد در همین فضای مجازی ولنگار ما شاهد تشویش اذهان توسط برخی از افراد بودیم و از دستگاه قضا می‌خواهیم با کسانی که با نشر اکاذیب به آرمان های شهدا دهن کجی می کنند برخورد کند.

 

امام جمعه هرسین افزود: آیا هر کسی که احساس امنیت کند می تواند به ارزش ها و شهدا بی احترامی کند؟ هیچ کشوری اینگونه مصونیتی به افراد نمی دهد اگر این افراد شهر تی دارند و نانی به دست آورد اند از قبل این نظام بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سایه همین عدم بینش سیاسی است که دشمن در فضای مجازی دروغ را به مخاطبان القاء می کند در همین جنایات کرمان چقدر این افراد مغرض به اکاذیب دامن زدند آیا می‌شود نطام اسلامی از مردم خود انتقام بگیرد؟

 

حجت ااسلام رضایی اظهار داشت: اینجا جوانان و نوجوانان ما باید سواد رسانه و بینش سیاسی خود را ارتقاء دهند، عده ای از آنطرف بام افتاده اند و نیروهای امنیتی را زیر سوال برده اند! چقدر حوادثی در کشور می‌توانست رخ بدهد که جلوگیری شد نباید زحمات این عزیزان را نادیده گرفت این امنیتی که ما داریم حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی است.

 

امام جمعه هرسین افزود: در این حوادث اخیر برخی ها از سر هیجان مقدس و دلسوزی عنوان می کنند که چرا جمهوری اسلامی ایران کار اسرائیل را یکسره نمی کند اسرائیل در مقابل اقدام ما عددی نیست آنچه که مهم است ریشه کن کردن این تفکر است.

 

وی خاطرنشان کرد: دو نوع برخورد می‌شود با این جریان داشت، اول یک برخورد احساسی و هیجانی است و این در صورتی است که رژیم صهیونیستی آشکارا وارد میدان شود که در آنزمان شکست قطعی برای این رژیم است.

 

 حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد در پس پرده ضربه بزند و عمال مزدور خود را جلو بیندازد و بعداً عنوان کند که داعش بوده است اینجا اهدافی را دنبال می کند، اول:داعش مرده را بخواهند زنده کنند که داعش هنوز وجود دارد، دوم اینکه افکارعمومی را نسبت به رژیم صهیونیستی به حاشیه ببرند.

 

خطیب جمعه هرسین افزود: ما اعلام می کنیم که چه خود آنها باشند و چه گروه هایی منتسب به آنها باشند، دست آمریکا و اسراییل را در این وقایع آشکارا می بینیم.

 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دنبال این است که آبروی رفته خود را در مقابل گروه مقاومت حماس جبران کند ولی به فرموده رهبری این شکست غیر قابل ترمیم است، رژیم صهیونیستی به دنبال کشاندن پای ایران به جنگ با فلسطین است که بگوید من با ایران طرف هستم.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: سیاست راهبردی ایران اسلامی این است که با دست خود مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را از بین ببرد دشمن دنبال یک هماوردی است که حقارت خود را جبران کند.

 

امام جمعه هرسین افزود: نباید ما نسبت به تصمیمات مسئولین نظام تردید داشته باشیم چرا که ما تا کنون از راهبردهای نظام آسیب ندیده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی دنبال جداکردن مردم از نطام اسلامی است و تنها را مقابله با این نقشه دشمن حضور پرشور در انتخابات است، تحریم انتخابات یعنی همراهی کردن با دشمن و عدم توجه به سرنوشت خود.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: از همه سلایق سیاسی باید در انتخابات حضور داشته باشند و باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد، ما به عنوان یک ایرانی حق رای داریم ولی مطالبه گری فقط تا صندوق های رای نیست بلکه بعد از انتخابات هم باید عملکرد نمایندگان پیگیری شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد