استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

هرسین به اراده درونی واهتمام عمومی نیاز دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31646|20:12 - 1402/10/13
نسخه چاپی
هرسین به اراده درونی واهتمام عمومی نیاز دارد
استاندار کرمانشاه در دیدار با متنقذین شهرستان هرسین گفت: آنچه که شهر هرسین نیار دارد اراده درونی و اهتمام عمومی به انجام کار است و آنوقت است که از دل این اقدامات پول بیرون می آید.

به گزارش دیوانگاه ،محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار با متنقذین شهرستان هرسین اظهار داشت: برخی مشکلات در کل استان مشترک است هر چند که شاید شما فکر کنید این مشکل فقط مختص هرسین است، 

 

استاندار کرمانشاه افزود: اگر ما فقط چشممان به بودجه های کلان باشد که آن را بر روی پروژه ها اجرایی کنیم چنین اتفاقی واقعی نیست آن کار مهمی که می‌شود از آن مسیر اقدام شود این است که برای یک مسیله مهمی مثل خیابان اصلی شهر یک همفکری و هم افزایی از مسائل اولویت دارد جمع بندی شود.

 

وی تصریح کرد: آنچه که شهر هرسین نیار دارد اراده درونی و اهتمام عمومی به انجام کار است و آنوقت است که از دل این اقدامات پول بیرون می آید.

 

صحرایی اظهار داشت: در بحث تعریض خیابان اصلی هرسین، دولت برای ساماندهی بافت های فرسوده کمک می کند و مسئولین شهرستان می‌توانند با کمک فرصت های قانونی موجود و ارائه مشوق ها و تعامل با صاحبان املاک این مشکل را مرتفع کنند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: بهانه برای ناامید شدن زیاد است ولی اگر منطقی کار بکنیم شدنی است، ما تمام قد پای انجام این موضوع هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن بیش از ۵بار در  طول یکسال گذشته پیگیر پروژه ۱۶۰واحدی بهزیستی بودیم که تقریبا کار آن به اتمام رسیده است.

 

صحرایی اظهار داشت: در بحث نهضت ملی مسکن الگویی که در آنجا اجرا میشود این است که بیهوده مردم را درگیر تنگنا و آپارتمان نشینی نکنیم که انشالله با اعظای وام و نظارت دستگاه های ذیربط می‌شود کمک خوبی برای مردم منطقه باشد.

 

استاندار کرمانشاه افزود: مسئله بیستون مهم است و پیگیر آن هستیم، یکی از موضوعاتی که در جلسه با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌هایکشورمورد توجه گرفت بیستون بود.

 

وی تصریح کرد: برای ورودی های شهر هرسین طراحی های خوبی صورت گرفته و پروژه های فرهنگی و عمرانی هم تسهیلات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد