مدیر کل حوزه های علمیه استان کرمانشاه:

بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31645|19:25 - 1402/10/13
نسخه چاپی
بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت بود
مدیر کل حوزه های علمیه استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت و لشکر بین المللی جهان اسلام بود.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، استاندار کرمانشاه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم اظهار داشت: نسل جوان ما باید سیره  و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند.

 

در ادامه دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: در این ایام در سراسر کشور و خیلی از دوستداران تفکر انقلاب اسلامی در دنیا جمع می‌شوند و به یاد حاج قاسم مراسماتی دارند، اگر به این جمله مقام معظم رهبری توجه بکنیم که حاج قاسم تنها یک شخص و یک مجاهد ویک دلاور میدان های جهاد نیست، بلکه به تعبیری یک مکتب و یک تفکر است، از یک نوع زندگی است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: چنین برنامه هایی می‌تواند درسها و آورده های زیادی داشته باشد، هر کدام از ما عزیزانی داریم که وقتی لز دنیا می‌روند وظیفه خود می‌دانیم که یاد آنها را گرامی بداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما دور هم جمع می‌شویم و این برنامه ها را برگزار می کنیم برای خود ماست و شهدا به این برنامه ها نیازی ندارند بلکه به تعبیر امام خمینی ره شهدا در محضر خدا متنعم هستند و در جنات عدل الهی روزی خور هستند، در تفکر و تربیت اسلامی ما همگی به تفکری نیاز داریم که حاج قاسم نمونه بارز آن است.

 

صحرایی اظهار داشت: جامعه اسلامی در بحث وفای به عهد یا به عهد خود وفا کرده است یا منتظر وفای به عهد است، در مکتب حاج قاسم خدمت به خدا و خلق مد نظر است این روزها و گرامیداشت آنها به این خاطر است که ما به آنها نیاز داریم.

 

استاندار کرمانشاه افزود: خوش به حال حاج قاسم و یارانش که قولشان را عمل کردند و رفتند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ایرانی مدیر کل حوزه های علمیه استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: هرسین قم دوم کشور و قم استان کرمانشاه است، وضعیت حجاب بانوان ما در هرسین در کل استان بی نظیر است و این نشان از عمق تقوا و تدین و غیرت مردان این دیار است.

 

مدیر کل حوزه های علمیه استان کرمانشاه افزود: اگر این نظام زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) نباشد به آن غایت خود نرسیده است،بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت و لشکر بین المللی جهان اسلام بود.

 

وی تصریح کرد: دشمن خیال می کند با کشتن حاج قاسم همه چیز تمام میشود! امروز جهان پر شده از سربازان حاج قاسم این هنر حاج قاسم و کار بزرگ او بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد