رئیس اداره آبفای شهرستان هرسین خبر داد/

اجرای 90درصد پروژه آبرسانی شهرک شهرداری هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31638|18:34 - 1402/10/09
نسخه چاپی
اجرای 90درصد پروژه آبرسانی شهرک شهرداری هرسین
رئیس اداره آبفای شهرستان هرسین گفت: در حال حاضر 90درصد پروژه آبرسانی به این شهرک انجام شده و فقط یک ایستگاه پمپاژ در ایستگاه میانی باقی مانده که پیمانکار آن هم با قرادادی حدود 450میلیون تومان مشخص شده است.

مهندس صادق عزیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  دیوانگاه در خصوص رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرک شهرداری و بسیجیان اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در شهرک شهرداری و بسیجیان در سنوات گذشته و عدم پیگیری شرکت تعاونی مربوطه وجود داشته متاسفانه شهرداری علی رغم اینکه زیر ساختی در آن محل ایجاده نکرده بود نسبت به صدور مجوز ساخت اقدام کرده است.

 

رئیس اداره آبفای شهرستان هرسین با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50خانوار در این منطقه ساکن هستند افزود: در ابتدا مدیر عامل تعاونی مربوطه می بایست با مراجعه به ادارات خدمات رسان نسبت به پرداخت هزینه های مشارکت و اجرا  نسبت به صدور مجور اقدام می کرد که اینکار صورت نگرفته بود. 

 

وی تصریح کرد: در سال 1400یکی از دغدغه های مردم که از طریق فرمانداران وقت و نماینده مجلس به ما منتقل میشد همین موضوع شهرک شهرداری بود که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حمایت های مدیرعامل و در راستای تخصیص اعتبار پیگیری هایی صورت گرفت.

 

عزیزی اظهار داشت: در این راستا مشکلاتی وجود داشت که سالیان سال بود که بین شهرداری و آبفا مکاتباتی در این خصوص انجام میشد که شهرداری نسبت به ارائه کف و بر اقدام کند ولی اقدامی در این خصوص صورت نمی گرفت که با هماهنگی های صورت گرفته با شهردار قبل این مشکل ظرف ده روز مرتفع شد.

 

رئیس اداره آبفای شهرستان هرسین اظهار داشت: در ادامه پروژه تعریف شد و لوله گذاری آب شرب معابر شهرک شهرداری و بسیجیان انجام شد، از طرفی خط انشعابی از مخزن میانی به سمت این شهرک هدایت میشد که به دلیل وجود معارض حدود چهار ماه درگیر این موضوع بودیم که با دستور دادستان محترم  جهت رفع معارض و همکاری دستگاه امنیتی شهرستان این مشکل مرتفع شد که جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در اجرای این طرح این بود که شهرداری طرح جامع شهری نداشت و از طرفی مجبور بودیم که خط لوله را از جایی عبور دهیم که معبری وجود داشته باشد.اخذ طرح جامع شهری در این خصوص که با همکاری مسکن و شهرسازی صورت گرفت حدود سه ماه به طول انجامید.

 

عزیزی اظهار داشت: در حال حاضر 90درصد پروژه آبرسانی به این شهرک انجام شده و فقط یک ایستگاه پمپاژ در ایستگاه میانی باقی مانده که پیمانکار آن هم با قرادادی حدود 450میلیون تومان مشخص شده است که نزدیکترین در زمان و تا قبل از عید، عیدی مردم در قالب آبرسانی به این شهرک انجام شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد