فرماندار هرسین خبر داد/

خیابان فعلی هرسین جوابگوی نیاز شهر نیست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31630|15:31 - 1402/10/04
نسخه چاپی
خیابان فعلی هرسین جوابگوی نیاز شهر نیست
فرماندار هرسین گفت: خیابان فعلی جوابگوی تردد خودروها و حتی شهروندان نیست و یک مطالبه عمومی است که نیاز هست این خیابان ساماندهی شود.

ابوطالب ایتوندی در گفتگوی اختصاصی با  دیوانگاه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی سد معبر اظهار داشت: در خصوص ساماندهی خیابان اصلی شهر هرسین و سد معبر حتما باید از یک مسیری بحث خیابان اصلی شهر هرسین کلید بخورد و این جزو یکی از کارهای مهم است که باید بازنگری بشود در اسناد مسکن و شهرسازی که آیا این خیابان باید تعریض بشود و یا اینکه خیابان جدیدی به موازات آن ایجاد شود.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود: خیابان فعلی جوابگوی تردد خودروها و حتی شهروندان نیست و یک مطالبه عمومی است که نیاز هست این خیابان ساماندهی شود.

 

وی تصریح کرد: بحث سد معبر مشکلی است که در اکثر شهرهای کشور وجود دارد ولی چون خیابان سایر شهرها وسعت بیشتری دارد شاید مشکلاتی که در هرسین وجود دارد در سایر شهرها دیده نمی شود.

 

ایتوندی اظهار داشت: در این راستا به صورت یک برنامه ضرب العجلی با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط همچون شهرداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و دادستان محترم تصمیماتی گرفته شد که از تقاطع خیابان کتابخانه تا محدوده بیمارستان را از حضور این دستفروش ها و وانت بارهای میوه فروش تخلیه کنیم.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود: این طرح با موفقیت در هرسین از هفته گذشته کلید خورده و خوشبختانه حدود 60درصد از مشکلات حل شده است و این باعث رضایت مردم شده است .

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با تمام نیرو پای کار آمده است ولذا جادارد از عوامل محترم این طرح که تمام توان خود را برای ساماندهی این مشکل بکار گرفته اند تشکر می کنم.

 

ابتوندی اظهار داشت: در کنار این موضوع ما به دنبال راهکارهای دیگری هستیم که از آنجمله می توان به ایجاد بازارچه هایی برای نقاط مختلف شهر هرسین جهت استقرار وانت بارها و کنار این موضوع بهره مندی مردم اشاره کرد.