رئیس اداره راهداری هرسین خبر داد/

آسفالت کلیه راه های روستایی بالای 20خانوار هرسین/ اصلاح دو نقطه مهم حادثه خیز

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31629|18:11 - 1402/10/02
نسخه چاپی
آسفالت کلیه راه های روستایی بالای 20خانوار هرسین/ اصلاح دو نقطه مهم حادثه خیز
رئیس اداره راهداری هرسین گفت: در حال حاضر دو پروژه بزرگ با اعتبار جمعاً 70میلیارد تومان در حوزه راه روستایی مشغول فعالیت هستند که با اتمام این پروژه ها راه های روستایی بالای 20خانوار این شهرستان به صورت 100درصد آسفالت خواهد شد.

مهندس فرهاد احمدی رئیس اداره راهداری هرسین در گفتگوی اختصاصی با  دیوانگاه ضمن تبریک هفته راهداری وحمل ونقل جاده ای به تلاشگران این عرصه اظهار داشت: اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان هرسین از ابتدای سال 1402تا کنون نسبت به خدمات رسانی های متعددی در حوزه های ابنیه راه، اصلاح محورهای روستایی و شریانی اصلی و فرعی،احداث راه، احداث نماز خانه، اقداماتی را انجام داده است.

 

رئیس اداره راهداری هرسین افزود: در حوزه راه های روستایی از محل اعتبارت استانی، توزان و ملی از طریق قیر و اعتبارات ریالی پروژه راه روستای قشلاق دریاچه به طول 2کیلومتر،احداث راه روستای چشمه کبود-سرخوند به طول 5کیلومتر،بهسازی و ترمیم راه روستایی باقرآباد به طول یک کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه روستایی آزان وازان به طول 2کیلومتر انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پروژه بزرگ با اعتبار جمعاً 70میلیارد تومان در حوزه راه روستایی مشغول فعالیت هستند که با اتمام این پروژه ها راه های روستایی بالای 20خانوار این شهرستان به صورت 100درصد آسفالت خواهد شد که این پروژه ها شامل بهسازی راه روستایی دورآباد، کلهو،چشمه کبود-میرمینگه، سرماج به چناران، باخله و کرفله، پاساز، زازرم علیا و سفلا می باشد.

 

احمدی اظهار داشت: در راه های بزرگراهی و در بحث اربعین حسینی و در راستای تسهیل در تردد زوار عزیز نقاط حادثه خیر متعددی را حذف کردیم وبیش از 50درصد از راه های بزرگراهی هرسین روکش مجدد شد.

 

رئیس اداره راهداری هرسین افزود: در حوزه حمل و نقل در شهرستان هرسین 7شرکت حمل و نقل وجود دارد که نسبت به حمل و جابجایی بارهای شرکت ها و کارخانجات حوزه شهرستان اقدام می کنند و از ابتدای امسال تا به امروز 45هزار بارنامه به میزان 750هزار تن توسط این شرکت ها صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه ایمنی و ترافیک دوره هایی برای افزایش ایمنی کاربران برگزار شده است و بیش از ۲۰۰کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت در قالب طرح های راهداری اهداء شده است که این دوره مفید بوده و امیدواریم شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم. 

 

احمدی اظهار داشت: در حوزه حذف نقاط پرحادثه با پیگیری های فرماندار محترم ورودی شرقی و غربی شهر هرسین در دستور کار قرار گرفته است، یکی دیگر از نقاط پرحادثه پیچ قیسوند بود که با تامین اعتبار40میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نسبت به نصب چراغ ها و تیرهای روشنایی در راستای ایجاد رضایتمندی کاربران جاده ای اقدام خواهد شد.