شهردار هرسین خبر داد/

طرح ساماندهی سد معبر با قدرت ادامه دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31626|10:28 - 1402/09/29
نسخه چاپی
طرح ساماندهی سد معبر با قدرت ادامه دارد
شهردار هرسین گفت: اجرای این طرح تا رفع کامل این مشکل از چهره شهر با قدرت ادامه خواهد داشت.

مهندس علی قبادی در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اجرای موفق طرح جمع آوری وانت بارها و دست فروش ها از سطح معابر شهری اظهار داشت: این طرح همچنان با قدرت تا رفع این مشکل از چهره شهر ادامه دارد.

 

شهردار هرسین افزود: مکان هایی در سطح شهر برای استقرار وانت بارها و میوه فروش ها در نظر گرفته شده و از طریق نصب بنر و فضای مجازی اطلاع رسانی هم از مدت ها قبل انجام شده است. 

 

وی تصریح کرد:علی رقم اینکه تمام تلاش شهرداری ساماندهی این مشکل در سطح شهر هرسین می باشد ولی متاسفانه برخی از این افراد پایبند به فانوان نبوده و از زیر بار اجرای این قانون شانه خالی می کنند.

 

قبادی در ادامه در خصوص تجهیز اماکن در نظر گرفته شده اظهار داشت: شهرداری فقط پیگیر جانمایی جهت استقرار و ساماندهی این صنف می باشد، وانت بارها و دستفروش هایی که قبلا در دور میادین و یا جاهای مختلف استقرار داشته اند چه امکاناتی داشته اند که ما هم پیگیر اجرای آن بشویم، امروز حتی بازار هایی که به اسامی مختلف در برخی از شهرستان های همجوار و حتی مرکز استان دایر می شود شهرداری موظف به تامین مکان هست و هیچگونه امکاناتی در آنجا ارائه نمی شود.

 

شهردار هرسین ضمن تشکر از همراهی برخی ادارات و ارگان ها به خصوص دستگاه قضایی، فرماندار و نیروی انتظامی افزود: اجرای این طرح تا رفع کامل این مشکل از چهره شهر با قدرت ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است حدود یک هفته از اجرای طرح ساماندهی سد معبر و جمع اوری وانت بارها و میوه فروش ها از سطح شهر هرسین می گذرد و این روزها شاهد تسهیل در تردد خودروها و مردم در معابر شهری هستیم.