امام جمعه هرسین عنوان کرد:

حماس یک تفکر است واز بین رفتنی نیست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31624|17:04 - 1402/09/24
نسخه چاپی
حماس یک تفکر است واز بین رفتنی نیست
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حماس از بین رفتنی نیست چرا که حماس یک تفکر است و از بین نمی رود.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه آین هفته با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از طوفان الاقصی اهدافی را بری جبران این شکست تعیین کرد ولی در نهایت به هیچ یک از ابن خواسته ها نرسید و نتوانست خواسته های خود برسد و در ادامه آنچه که نمی‌خواست محقق شد.

امام جمعه هرسین افزود: این یک واقعیت است که نابودی و بقا رژیم صهیونیستی به این جنگ بستگی دارد و دولت آمریکا اگر چه دل خوشی از نخست وزیر این رژیم ندارد ولی برای در پیش داشتن انتخابات و جلب حمایت صهیونیست ها مجبور به حمایت است.

وی افزود: حماس از بین رفتنی نیست چرا که حماس یک تفکر است و از بین نمی رود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به وتوی قطعنامه آتش بس در فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا اطهار داشت:  اگر کسی ذره ای انسانیت داشته باشد و این صحنه ها را ببیند به وحشیگری رژیم صهیونیستی و آمریکا  پی می برد این به معنای این است که شما دزد را رها کنید و دنبال دزد بگردید.

امام جمعه هرسین افزود: سال گذشته به بهانه حمایت از زنان فتنه ای برپا کردید ولی هزاران زن و کودک را در غزه قتل عام کردید.

وی افزود: در سکوت ذلیلانه برخی از حکام عربی است که رژیم صهیونیستی دست به این جنایات می زند ولی آین جنایات در تاریخ خواهد ماند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان هرسین اظهار داشت: در واقع ما مهمان شهدا هستیم و ما در سر سفره و خوان این عزیزان نشسته ایم،  امنیت امروز را مدیون این عزیزان هستیم ما امروز مفتخریم که بر سر سفره پر از خیر و برکت این عزیزان هستیم.

امام جمعه هرسین افزود: پیام و توقع شهدا از ما این است که اول از ولی فقیه تبعیت کنیم،  این نشانه بصیرت و دوراندیشی شهداست و این سرلوحه وصیتنامه آنهاست.


وی خاطرنشان کرد: درسی هم برای مسئولین ما دارند که شهدای ما مسئولیت گریز نبودند و وقتی می‌خواستند معبری را باز کنند حتی به قیمت فدا کردن جان خود اینکار را انجام می دادند، شهدا با کمترین امکانات بزرگترین کارها را انجام می دادند.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: پیشنهادی برای بنیاد شهید استان و شهرستان داریم چرا نباید نسل امروز آشنایی با شهدا داشته باشند اینها را بازد به تصویر کشیده شود در همین شهر شهدایی داریم که حماسه ها آفریدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد