سرپرست جهاد کشاورزی هرسین خبر داد/

تخریب 20سازه غیر مجاز در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31615|08:27 - 1402/09/15
نسخه چاپی
تخریب 20سازه غیر مجاز در هرسین
سرپرست جهاد کشاورزی هرسین گفت: با حضور نماینده دادستان، فرمانده پاسگاه انتظامی بیستون، نماینده امور اراضی استان ۲۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای نجوبران تخریب شد.

مهندس فتاحی در گفتگو با  دیوانگاه از تخریب ۲۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای نجوبران بخش بیستون هرسین خبر داد و اظهار داشت: تخریب این سازه ها با حضور نماینده دادستان، فرمانده و همکاران پاسگاه انتظامی بیستون، نماینده امور اراضی استان و کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی هرسین و بخش بیستون صورت گرفته است.

 

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هرسین افزود: برخورد با هرگونه  تغییر غیر قانونی اراضی کشاورزی و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق روستایی یکی از مسائل مهمی است که عدم توجه به آن می تواند چالش ها و مشکلات بسیاری را در مناطق روستایی ایجاد کند.

 

وی تصریح کرد: طی چند ماه گذشته  با هدف برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی و همچنین تغییر غیر قانونی اراضی کشاورزی تعدادی موارد تخلف در روستای نجوبران بخش بیستون شناسایی شدند که افراد خاطی علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی، نسبت به دریافت مجوز و یا تخریب موارد تخلف اقدام ننمودند و در نهایت به مراجع قضایی معرفی شدند.