فرماندار هرسین:

کتابداران منادیان توسعه یافتگی و فرهیختگی هستند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31611|11:45 - 1402/09/11
نسخه چاپی
کتابداران منادیان توسعه یافتگی  و فرهیختگی هستند
سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین با حضور فرماندار و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین به ریاست ابوطالب ایتوندی فرماندار و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی و لزوم تعامل و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی در ارتقاء وضعیت کتاب و کتابخوانی، در محل سالن جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین با تسلیت ایام فاطمیه و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بر ضرورت و اهمیت برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی و حضور قائم به شخص اعضای حقوقی و حقیقی انجمن در پیشبرد مقوله کتاب و کتابخوانی تاکید نمودند.

 

ایتوندی در بخشی دیگر از سخنانش ضمن تبریک کسب عناوین برتر کشوری و استانی به کتابداران شهرستان، کتابداران را منادیان توسعه یافتگی ، فرهیختگی فرهنگسازی برشمرد و بر بهره مندی همه جانبه از ظرفیت سایر ادارات فرهنگی به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان تاکید نمودند.

 

در ادامه مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تاکید بر جوانگرایی فرهنگی بر برگزاری برنامه‌هایی از قبیل نمایشگاه کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در محلات کم برخوردار تاکید نمودند.

 

همچنین بیژن راستی فر رئیس اداره امور همکاری‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت وجود زیرساخت های مناسب در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و عملیاتی شدن تفاهم نامه ها با ادارات فرهنگی ، عملکرد کتابخانه های فرهنگی شهرستان هرسین را مطلوب ارزیابی کرد.

 

در ادامه فاضل کرمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین ضمن معرفی کتاب سلام بر ابراهیم، زندگینامه و خاطرات پهلوانی بی‌مزار به نام شهید ابراهیم هادی، به ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی اشاره نمود و بر هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

 

همچنین در این جلسه بخشداران مرکزی و بیستون ، سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان حضور داشتند.