فرماندار شهرستان هرسین خبر داد:

اجرای عملیات ساماندهی ورودی شرقی و غربی هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31608|08:26 - 1402/09/08
نسخه چاپی
اجرای عملیات ساماندهی ورودی شرقی و غربی هرسین
فرماندار هرسین در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: ساماندهی ورودهای شهر هرسین بویژه ورودی غربی با توجه شکل هندسی نامنظم و عدم وجود زیبا سازی در این مسیر همواره از برنامه های مهم فرمانداری بوده است.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی در جلسه شورای ترافیک با اعلام این خبر افزود : ساماندهی ورودهای شهر هرسین بویژه ورودی غربی با توجه شکل هندسی نامنظم و عدم وجود زیبا سازی در این مسیر همواره از برنامه های مهم فرمانداری بوده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود : ورودی های شهر هرسین بعلت موارد یاد شده ، عدم وجود زیبایی های بصری و ایمن سازی استاندار در این مسیر ساماندهی می‌شود.

 

وی تصریح کرد : در طرح جدیدی که برای پروژه ساماندهی ورودی های شهر هرسین تهیه شده است علاوه بر آسفالت و استاندار سازی مسیر با توجه به قوانین راهداری ، ایجاد فضای سبز ، نصب وسایل پارکی کودکان ، نصب آلاچیق و المان ها زیبا و همچنین محوطه ‌سازی فضای سبز به منظور تفریح مردم و بازی کودکان طراحی و پیش بینی شده است.

 

بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای ترافیک بخشی دیگر از موارد مورد پیگیری فرماندار هرسین در جلسه شورای ترافیک بود.

 

ایتوندی همچنین در این جلسه بر تسهیل در تردد و ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی ، شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

 

فرماندار هرسین ادامه داد : با توجه به شروع بارندگی و احتمال یخبندان در صورت بارش برف ، ادارات خدمات رسان باید نسبت به ذخیره شن و نمک اقدام نماید.

 

وی خاطر نشان کرد : شناسایی مسیرها و نقاط حادثه خیز ، تنقیه پل ها ، بویژه پل‌هایی که در مسیرهای روستایی قرار دارند باید بعنوان یک اولویت پیگیری شود.

 

نوسازی و یا تعویض علام راهنمایی و رانندگی و خط کشی های بزرگراهی و همچنین مسیرهای شهری از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود.

 

فرماندار هرسین در پایان سخنانش خواستار همگرایی و هم افزایی اعضای جلسه در اجرای مصوبات جلسه شد.

 

"لازم بذکر است که مجوز های مربوطه برای ساماندهی پروژه های مذکور با پیگیری های مستمر فرماندار صادر شد"