فرماندار هرسین:

پیشرفت هرسین نیاز به همدلی دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31606|20:40 - 1402/09/06
نسخه چاپی
پیشرفت هرسین نیاز به همدلی دارد
عصر امروز با حضورفرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و شهرداران و شوراهای ادوار گذشته هرسین جلسه هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات شهرستان و ارائه راهکارهای مطلوب برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،عصر امروز با حضورفرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و شهرداران و شوراهای ادوار گذشته هرسین جلسه هم اندیشی به منظور بررسی مشکلات شهرستان و ارائه راهکارهای مطلوب برگزار شد.

 

علی قبادی شهردار هرسین در این جلسه ضمن تشکر از حضورشوراها و شهرداران ادوار گذشته در این جلسه برگزاری این قبیل جلسات و استمرار آنها را نوید بخش عنوان کرد و اظهار داشت امیدواریم با همفکری و همکاری صاحب نظران بتوانیم بر مشکلات موجود در سطح شهر غلبه کنیم.

 

 مهندس ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در ادامه این مراسم اظهار داشت: هرسین از ظرفیت های خوبی برخوردار است و بایستی نسبت به استفاده از این پتانسیل ها اقداماتی صورت گیرد، تبدیل هرسین به یک شهری که مورد رضای خداوند و مردم باشد باید مد نطر قرار گیرد.

 

فرماندار هرسین افزود: پارک شهر یک اثر شاخص در هرسین هست و باید اقدامی نسبت به احیای این ظرفیت از سوی شهرداری انجام بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار برخی ادارات بیشترین ارتباط مردمی با شهرداری انجام می‌شود و باید با روحیه خدمتگداری در جهت خدمت به مردم حرکت شود.

 

ایتوندی اظهار داشت: ما نیازمند به برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم و برای رسیدن به هرسین مطلوب و مد نطر باید کار جهادی انجام شود، در انجام کار مردم باید تسهیل و تسریع بشود تا اعتماد سازی صورت گیرد.

 

فرماندار هرسین افزود: پیشرفت هرسین نیاز به همدلی و همداستان بودن مجموعه شورا و شهرداری دارد.

 

وی تصریح کرد: مشکلاتی در بحث آسفالت معابر داریم که خوشایند مردم نیست، توسعه آرامستان ها، ساماندهی معابر و نصب المان های بومی از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

 

مهندس نورعلی شهردار قبلی هرسین در ادامه این جلسه اظهار داشت: این خوش سلیقگی است که بتوان افراد و سلایق مختلف را دور هم جمع کرد و این جای تقدیر دارد.

 

شهردار قبلی هرسین افزود: در ۱۵ ماه حضور بنده در هرسین فقط خواستیم شهرداری پسرفت نداشته باشد، ولی حاشیه ها اینقدر زیاد بود که مجبور به رفتن شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم هرسین به دلیل کوتاهی های موجود عذرخواهی میکنم.

 

نورعلی اظهار داشت:  شهر مال همه مردم است و به شهردار در راستای رفع مشکلات کمک کنید که جبران دو سالی که کاری انجام نشده بود بشود.