فرمانده سپاه ناحیه هرسین :

مردم غزه پای آرمان های خود ایستاده اند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31602|14:09 - 1402/09/03
نسخه چاپی
مردم غزه پای آرمان های خود ایستاده اند
فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: مردم غزه حدود ۱۵ هزار شهید دادند ولی همچنان پای آرمان های خود ایستاده اند و مطمئن باشید که خون پاک شهدای غزه دامن این ها را خواهد گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،سرهنگ پاسدار سید مصطفی موسوی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته بسیج وبا اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در طول ۷۵سال اشغال این سرزمین توسط رژيم صهيونيستي زندگی عادی نداشتند و تاریخ فلسطین سرشار از فقر و گرسنگی و تحقیر بود، اگر این جنگ صورت نمی گرفت یا باید منتظر مرگ می بودند و یا مثل رزمندگان ما در دفاع مقدس می جنگیدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: رژیم صهیونیستی برای محافظت از خود دیوارهایی به ارتفاع ۶متر ایجاد کرده بودند که کسی به محدوده آنها نفوذ نکند و بر روی آن سیستم های پیشرفته نصب کرده بودند ولی با وجود این شرایط گروه کوچکی مثل حماس در این سیستم امنیتی نفوذ کرد و عملیات های موفقیت آمیزی انجام داد و هیمنه اسرائیل فرو ریخت. 

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن باورش نمی‌شد که غافلگیر شده و یک گروه کوچک اینکار را انجام داده و به این خاطر انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گرفت.

 

موسوی اظهار داشت: فلسطینی که تا دیروز با سنگ دفاع می‌کرد برای اولین بار توانست حمله تهاجمی انجام دهد و این شکست مفتضحانه ای برای رژیم صهیونیستی بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: مردم غزه حدود ۱۵ هزار شهید دادند ولی همچنان پای آرمان های خود ایستاده اند و مطمئن باشید که خون پاک شهدای غزه دامن این ها را خواهد گرفت. 

 

وی خاطرنشان کرد: همه اینها برگرفته گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است امروز کار فلسطین از سنگ به دفاع موشکی رسیده است.