افتتاح دو باب منزل مددجویان در روستای تمرگ

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31600|14:55 - 1402/09/02
نسخه چاپی
افتتاح دو باب منزل مددجویان در روستای تمرگ
با حضور فرمانده سپاه ناحیه و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و به مناسبت هفته بسیج دو باب منزل مسکونی مددجویان در روستای تمرگ از توابع بخش مرکزی هرسین افتتاح شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضورسرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه و اردشیرنوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و به مناسبت هفته بسیج دو باب منزل مسکونی مددجویان در روستای تمرگ از توابع بخش مرکزی هرسین افتتاح شد 

موسوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف بسیج در بحث محرومیت‌زدایی و با مشارکت کمیته امداد شهرستان دو باب منزل مسکونی به مساحت ٦٠م‌تر و با هزینه ٢٧٠میلیون تومان در روستای تمرگ به بهره‌برداری رسید. 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: اجرای این طرح‌ها با مشارکت کمیته امداد و ساخت توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین در مناطق کمتر برخوردار انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ٤٨باب منزل مسکونی در مناطق محروم شهرستان ساخته و تحویل جامعه هدف داده شده است خاطرنشان کرد : از ابتدای امسال ٤باب منزل مسکونی افتتاح شده و ٢منزل دیگر تا بهمن ماه امسال جهت تحویل به متقاضیان آماده بهره‌برداری می‌شود. 

موسوی اظهار داشت: بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار و توزیع بسته‌های فرهنگی با همکاری گروه‌های جهادی توانسته است تاثیر بسزایی در این خصوص داشته باشد.