جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31598|18:13 - 1402/08/30
نسخه چاپی
جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه هرسین برگزار شد
جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از منتخب رده‌ها و معاونت‌های سپاه ناحیه هرسین در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از منتخب رده‌ها و معاونت‌های سپاه ناحیه هرسین در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ موسوی در ایتدای این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از زحمات رده های مختلف سپاه ناحیه هرسین اظهار داشت: این مراسم در راستای تجلیل از زحمات قسمت های مختلف در سپاه ناحیه برگزار شده هر چند که زحمات این عزیزان از این تجلیل ها بالاتر است و خیلی افراد هم هستند که در گمنامی فعالیت می کنند و نامی از آنها برده نمی شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج افزود: امروز این شجره طیبه بسیج بارور شده و به تمام محور مقاومت و حتی دنیا توسعه پیدا کرده است.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی  با اشاره به علل نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر اظهار داشت: باید دید که مالک به عنوان یار صدیق حضرت علی (ع) چه خصیصه ای داشته که این جشنواره به این عنوان نامگذاری شده است، مالک اشتر کسی بود که نه عقب ماند از فرمان ولی خود و نه جلوتر رفت و گوش به فرمان ولی زمانش بود.

 

امام جمعه هرسین افزود: این جشنواره یک رقابت سالم هست بین بسیجیان کارامد و خلاق در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم، هر چند که همه بسیجیان کارامد هستند اما این یک نوع رقابت سالم است که هم تجلیلی صورت گیرد و هم عدالتی اجرا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری که از امریکا تبعیت کرد بلایی مانند اوکراین به سر او خواهد آمد، اخیرا رئیس جمهور اوکراین گفته است که اگر به ما کمک نمی کنید حداقل به ما وام بدید و این سرنوشت کسانی است که به ابرقدرت های پوشالی تکیه می کنند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام امامی اظهار داشت: دشمن در جنگ سخت توانایی رویارویی با ما را ندارد ولی در جنگ نرم نیاز هست که در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.

 

وی افزود: شعار محوری هفته بسیج امسال با عنوان جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت نامگذاری شده است، در بحث جهاد تبیین امسال با توجه به اینکه سال انتخابات هست نیاز هست که در بحث بصیرت افزایی و روشنگری به راهبردهای مقام معظم رهبری در بحث انتخابات توجه شود.

 

در پایان این مراسم از برترین رده های بسیج در سپاه ناحیه هرسین تجلیل شد.