تعیین تکلیف پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31595|16:55 - 1402/08/28
نسخه چاپی
تعیین تکلیف پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر هرسین
با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، مسئولین ادارات راه و شهرسازی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، رئیس تعاونی و تعدادی از مالکان پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر دادگستری مشکلات این پروژه تشریح و راهکارهایی در خصوص رکود چندین ساله پروژه ارائه گردید.

به گزارش دیوانگاه ،طی نشستی با حضور دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، مسئولین ادارات راه و شهرسازی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، رئیس تعاونی و تعدادی از مالکان پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر دادگستری مشکلات این پروژه تشریح و توسط معاون فرماندار راهکارهایی به منظور برون رفت از مشکلات پیش آمده و رکود چندین ساله پروژه ارائه گردید.

 

معاون فرماندار هرسین در ابتدای این نشست رفع مشکلات مساکن مهر را از اولویت های فرمانداری دانست.

 

ادامه پروژه با توجه به شرایط فعلی ، تاسیس تعاونی جدید و الحاق این پروژه به طرح نهضت ملی مسکن از جمله پیشنهاداتی بود که دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارائه داد.

 

در ادامه‌ این نشست و پس از تشریح راهکارهای مورد اشاره و همچنین با توجه به توافق صورت گرفته ۳ نفر به نمایندگی از دارندگان این مسکن مهر به منظور  انتخاب پیمانکار ، تشکیل تعاونی و طی سایر روال قانونی انتخاب شدند و مقرر گردید در این راستا هماهنگی های لازم را با فرمانداری و سایر ادارات ذی ربط داشته باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد