حجت الاسلام امامی عنوان کرد:

جبهه پرستاری تجلی ایثار و نوع دوستی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31594|18:41 - 1402/08/27
نسخه چاپی
جبهه پرستاری تجلی ایثار و نوع دوستی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین با اشاره به پنجم ماه جمادی ‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: حضرت زینب (س) پیام آور عاشورا، اسوه صبر و مقاومت و الگوی بی‌نقص در ایفای وظیفه پرستاری است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد امامی در گفتگو بادیوانگاه با اشاره به پنجم ماه جمادی ‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها اظهار داشت: حضرت زینب (س) پیام آور عاشورا، اسوه صبر و مقاومت و الگوی بی‌نقص در ایفای وظیفه پرستاری در دشوارترین شرایط با حفظ کامل احکام اسلامی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین افزود: این بانوی بزرگوار دومین زن ممتاز و برجسته جهان اسلام است که بعد از جریان عاشورا دو کار مهم را انجام داد، یکی از آنها پیام ‌رسانی نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) و بیان مظلومیت سید الشهدا علیه السلام و دوم پرستاری از امام سجاد علیه السلام بود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حضرت زینب سلام ‌الله ‌علیها امر پاسداری و پرستاری از اهداف امام زمان خودش و شخص امام زمان خودش را انجام داد در تکریم زحمات پرستاران روز ولادت حضرت زینب سلام ‌الله ‌علیها را به عنوان روز پرستار نامگذاری کردند.

 

حجت الاسلام امامی جبهه پرستاری را تجلی ایثار و نوع دوستی در تمامی ادیان به‌ویژه دین اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: در حرفه مقدس پرستاری شاهد فداکاری عزیزانی هستیم که تجلی واقعی عطوفت و از جان گذشتگی بوده و با بصیرت و آگاهی در سنگر مدافعان سلامت در خدمت مردم هستند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین افزود: جای  تشکر و قدردانی دارد از همه پرستارانی  که در مراکز درمانی  شهرستان هرسین  یا حتی در خانه ‌ها در جهت بهبودی بیماران تلاش می کنند به خصوص در ایام اپیدمی کرونا کادر درمان و پرستاران  شهرستان  جهاد گونه خدمت نمودند به همه این عزیزان خدا قوت و خسته نباشید عرص می کنم.