امام جمعه هرسین عنوان کرد:

بسیجی یعنی مرد میدان در عرصه‌های مختلف

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31591|11:40 - 1402/08/27
نسخه چاپی
بسیجی یعنی مرد میدان در عرصه‌های مختلف
به مناسبت هفته بسیج و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،به مناسبت هفته بسیج و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد. 


در ابتدای این مراسم سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: این مجموعه پر برکت بسیج با نفس پر برکت امام خمینی (وه) بنیانگذاری شد و امروز شاهد شکوفایی آن و صدور این تفکر به دنیا هستیم 


فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه با اشاره به وقایع غزه افزود: ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی وارد شد ترمیم نشدنی است و انشاالله شاهد پیروزی مقاومت در این عرصه خواهیم بود. 


در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد و به فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده‌ایم، بسیاری از افراد با واژه بسیج آشنایی لازم را ندارند، در حوادث غزه مظلوم ثابت شد که می‌شود مسول تزار انقلاب اسلامی بود اما تفکر بسیجی نداشته باشی و اینطور توجیه غلط کنید که ما نباید به‌جای مستضعفان بجنگیم 


امام جمعه هرسین افزود: این یعنی مقابل نص صریح قرآن ایستادن، اگر اینگونه تفکرات منفعلی بر جامعه حاکم بشوند ما نباید شاهد نابودی داعش می‌بودیم، ثابت شد که می‌شود لندن نشین بود ولی تفکر بسیجی داشته باشیم و در مقابل ظالم بایستیم و از مظلوم حمایت کنیم. 


وی خاطرنشان کرد: بسجی با ترس و واهمه، انفعال، ناامیدی و من نمی‌توانم بیگانه است و بسیجی یعنی مرد میدان در عرصه‌های مختلف، بسیجی میانه‌ای با ترس از دشمن ندارد. 


حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: این هفته تجدید پیمانی است با آرمان‌های شهدا، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، اگر تفکر بسیجی حاکم بشود بر مسئولین ما روحیه جهادی و تلاش و کوشایی را شاهد هستیم.