فرمانده سپاه ناحیه هرسین عنوان کرد:

ورود بسیج به عرصه دیجیتال اهمیت زیادی دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31580|15:09 - 1402/08/20
نسخه چاپی
ورود بسیج به عرصه دیجیتال اهمیت زیادی دارد
فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: هدف از برگزاری این رویداد سراسری، شناسایی کشف استعدادهای نهفته و افراد نخبه در عرصه تولید محتوا در جبهه انقلاب اسلامی است.

سرهنگ موسوی در گفتگو اختصاصی با دیوانگاه به اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اظهار داشت: این رویداد تولید محتوا در روزهای 27الی 29آبانماه برگزار میشود و تیم های شرکت کننده در سه حوزه پویانمایی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه  به رقابت خواهند پرداخت.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: ورود بسیج به عرصه دیجیتال و فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و برگزاری این رویداد سراسری در راستای کشف، شناسایی استعداد‌های نهفته محلات، مناطق و لایه‌های اجتماعی یک امر اجتناب ناپذیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در این رویداد فعالین حوزه پویانمایی و نرم افزار و اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای هستند و استعدا‌هایی که فرصت بروز و نمود در صحنه‌ها و عرصه‌های دیگر نداشتند، در این رویداد تیم‌ها و استعداد‌های برتر و ایده‌های برتر فضای خود را به نمایش می‌گذارند.

 

موسوی اظهار داشت: با بیان اینکه سال گذشته شهرستان هرسین در رشته پویانمایی توانست رتبه سوم این رویداد را به خود اختصاص دهد تصریح کرد: امسال نیز به بهره مندی از ظرفیت های موجود در شهرستان دو تیم 4نفره در این دوره ثبت نام کرده اند که برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: هدف از برگزاری این رویداد سراسری، شناسایی کشف استعدادهای نهفته و افراد نخبه در عرصه تولید  محتوا در جبهه انقلاب اسلامی است.