امام جمعه موقت هرسین:

پیروزی فلسطین در مقاومت و اتحاد جهانی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31579|15:02 - 1402/08/19
نسخه چاپی
پیروزی فلسطین در مقاومت و اتحاد جهانی است
امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رهبر انقلاب فرمودند که 2راه وجود دارد که فلسطین پیروز شود اول مقاومت و ایستادگی کردن و دوم مردم دنیا باید در مقابل اسرائیل متهد شوند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الإسلام والمسلمین یوسف احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به راه های عاقبت به خیری از دیدگاه ائمه (ع) اظهار داشت: امام صادق علیه السلام می‌فرماید سه راه عاقبت به خیری برای انسان وجود دارد، اول اینکه نعمت های خدا را صرف معصیت نکنید و آنها را در مسیر عبادت و اطاعت خداوند صرف کنید، دوم: به حلم خدا مقرور نشوید، اگر زمانی خدا دارایی و منصبی به شما داد مغرور نشوید و سوم، به کسی که منصوب به ماست احترام بگذارید.

 

امام جمعه موقت هرسین افزود: تقوای الهی درونی و ذاتی است و هر فردی می‌تواند بوسیله آن خود را بالا بکشد، هر چقدر انسان به خدا نزدیک تر بشود ایمان او قوی تر می‌شود و هر کسی که تقوای الهی پیشه کرد نامش ماندگار شد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه و روند اجرای آن و ضمن تشکر از دست اندرکاران تایید صلاحیت ها در حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور افزود: ۴۷نفر در این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند که ۳۰نفر مورد تایید قرار گرفته اند و دو نفر هم رد صلاحیت شده اند و مابقی این عزیزان هم احراز صلاحیت نشده اند که این به معنای رد صلاحیت نیست و در صورت ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند تایید صلاحیت شوند.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: توصیه ای که به کاندیداهای محترم داریم این است که این کشور کشوری است که حضرت امام فرمودند: حفظ این نظام از حفظ جان امام زمان واجب تر است، این یعنی افرادی باید در این عرصه وارد شوند که جانشان را برای مردم، انقلاب و امام زمان بگذارند و دوم اینکه دنبال شناخت دردهای مردم و رفع آن باشند که اینجور نماینده ای در تراز انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه موقت هرسین با اشاره به وضعیت این روز های غزه افزود: امروز تمام تیرها به سمت غزه و تمام نگاه ها به سمت جمهوری اسلامی است و این جای تامل دارد، امروز اگر می بینیم گردان های عزالدین قسام با صلابت دارند می جنگند چون این شخص کسی بوده که در مقابل استکبار و ظلم و زور ایستادگی کرده است،رهبر معظم انقلاب فرمودند: که این نسل حال حاضر فلسطین بهترین نسل در 80سال گذشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما هر چه از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری شنیدیم محقق شد، امام فرمود که شوری دچار فروپاشی خواهد شد و اینطور شد، رهبر انقلاب هم فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و امروز وضعیت اسراییل را داریم می بینیم.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که 2راه وجود دارد که فلسطین پیروز شود اول مقاومت و ایستادگی کردن و دوم مردم دنیا باید در مقابل اسرائیل متهد شوند، اگر انگلیس و آمریکا و فرانسه صدایشان درآمده که ایران اینها را بسیجی کرده است به خاطر این جمله است که مقام معظم رهبری فرمودند: باید اتحاد جهانی تشکیل شود و انشاالله به چشم خود نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد