مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین عنوان کرد:

13 آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های استکبار است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31571|17:05 - 1402/08/12
نسخه چاپی
13 آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های استکبار است
یوم‌الله 13 آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است و امسال نیز با توجه به اینکه 13 آبان با مسئله فلسطین و غزه تقارن پیداکرده است، باید در این روز بزرگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌صورت ویژه بیان شود و اقدامات تبیینی در خصوص ضرورت استکبارستیزی برای مردم نیز انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد امامی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفتگو با  دیوانگاه اظهار داشت: روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به‌عنوان روز تقابل جبهه حق و باطل بوده است و مبارزه با استکبار جهانی آرمان مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین افزود: حقیقتاً یوم‌الله 13 آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است و امسال نیز با توجه به اینکه  13 آبان با مسئله فلسطین و غزه تقارن پیداکرده است، باید در این روز بزرگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌صورت ویژه بیان شود و اقدامات تبیینی در خصوص ضرورت استکبارستیزی برای مردم نیز انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم مظلوم غزه برای رسیدن به‌حق مسلم خود تحت شدیدترین تهاجم‌های رژیم صهیونیستی قرارگرفته‌اند، رژیم اشغالگر قدس تحت حمایت کامل و راهبری آمریکا و دیگر ایادی استکبار با به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌پناه و بی‌دفاع غزه، آخرین اقدامات ددمنشانه‌اش را برای فرار از نابودی انجام می‌دهد اما بدون شک پیروزی نهایی از آن ملت بزرگ فلسطین خواهد بود.

 

حجت الاسلام امامی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، مبارزه با مستکبرین عالم و دفاع از مظلومان به‌عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه اقدامات نظام اسلامی قرار گرفت و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته است؛ و جایگاه و اهمیت این آرمان به‌اندازه‌ای است که آمریکا و دیگر مستکبرین عالم هیچ‌گاه نمی‌توانند امید سازش و مصالحه از سوی حرکت پرفروغ انقلاب را داشته باشند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین افزود: 13 آبان روزی است که حوادث سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی است که حضرت امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند و زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار نمایان شد.

 

وی تصریح کرد: راهپیمایی امسال 13 آبان بسیار ویژه خواهد بود و همه آحاد مختلف جامعه بایستی به جهت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین در این راهپیمایی شرکت کنیم و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف از چنگ استکبار را فریاد بزنیم.