قدرت مقاومت، اسرائیل و دنیای استکبار را با شکست مواجه کرد.

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31568|10:14 - 1402/08/11
نسخه چاپی
قدرت مقاومت، اسرائیل و دنیای استکبار را با شکست مواجه کرد.
جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در ابتدای این جلسه با گرامیداشت فرا رسیدن ۱۳ آبانماه ، این مناسبت تاریخی را در سال جاری و با توجه به شرایط ویژه منطقه ، حائز اهمیت دانست و از مردم ، مسئولین و کارکنان‌ ادارات خواست به همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور داشته باشند.

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ظالمانه و توحش اسرائیل در بمباران غزه اشاره کرد و افزود : قدرت مقاومت ، اسرائیل و کل دنیای استکبار را با شکست مواجه کرد.

 

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد : مهمترین هدف رژیم کودک کش صهیونیستی از بمباران شدید غزه خسته کردن مقاومت و مردم از مقابله با خود است ولی تزلزلی در مردم مشاهده نمی کنید و محور مقاومت نیز تاکنون با قدرت در صحنه حضور داشته است و انشاالله به پیروزی نهایی دست خواهند یافت.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در ادامه این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : ۱۳ آبانماه یادآور سه واقعه بزرگ در تاریخ کشورماست  و هر کدام با توجه به زمان وقوع ،تاثیرگذاری خود را داشته است.

 

ایتوندی با گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز بیان داشت : ۱۳ آبان یادآور ایثار تاریخی دانش آموزان در ایفای نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی در روزهای سرنوشت ساز اوایل انقلاب است و به همین علت از آن بعنوان روز دانش آموز یاد می‌شود.

 

فرماندار هرسین افزود : طی هفته های گذشته شاهد پیروزیهای محورمقاومت درغزه بوده ایم و رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خود دست به هر جنایتی می زند.

 

ابوطالب ایتوندی تصریح کرد : تفسیر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را امروزه با چشم میبینم و این رژیم باکشتاروقتل عام کودکان وزنان درجهت ترمیم شکست  اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی خود است لکن این شکشتها ترمیم ناپذیراست.

 

فرماندار شهرستان هرسین ابراز داشت : پیروزی حق جویان و حق طلبان وعده صادق خداست و انشاءالله پیروزی نزدیک است وصهیونیزم و دشمنان و ایادی منطقه ای آنان شکست خواهند خورد و خانه عنکبوت درهم پیجیده خواهد شد.

 

ابوطالب ایتوندی ابراز داشت : نقش آموزش و پرورش در تشریح رخدادهای ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و بویژه تبیین نقش دانش آموزان در پاسداری از فرهنگ اسلامی و دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است و می بایست با فرهنگ سازی دستاوردهای این واقعه عظیم و ارزشمند برای نسل های آینده بخوبی بازخوانی کرد.

 

وی از مهترین دستاوردهای ۱۳ آبانماه را نهادینه شدن استکبار ستیزی در کشور و در هم شکستن هیمنه استکباردر عرصه های جهانی خصوصاً ملت های آزادیخواه دانست.