یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان هرسین برگزار شد+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31564|18:36 - 1402/08/09
نسخه چاپی
یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان هرسین برگزار شد+تصویر
با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس آموزش‌و‌پرورش یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس آموزش‌و‌پرورش یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان هرسین در دبیرستان دخترانه شهید کرمی برگزار شد. 


حجت‌الاسلام رضایی در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی در سخنانی ضمن مقایسه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در ٤دهه گذشته اظهار داشت: علی‌رغم این همه تحریم، کارشکنی جنگ بر ما تحمیل شد و این همه فتنه در داخل کشور ایجاد شد ما در این شرایط به این جد از پیشرفت رسیدیم در‌حالی‌که در دوران پهلوی پدر و پسر که ۵٣سال بر این کشور پادشاهی کردند چرا آنزمان پیشرفتی حاصل نشد. 


امام جمعه هرسین افزود: در دوران گذشته بدون جنگ خیلی از مناطق از کشور جدا شد ولی در ٨سال جنگ تحمیلی که ٣٦کشور صدام را حمایت می‌کردند یک وجب از خاک این کشور دست دشمن نیفتاد. 


وی خاطرنشان کرد: کسانی که بر علیه جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند اذعان دارند که حماس یک دهم حزب الله لبنان قدرت ندارد، ولی در همین جنگ اسرائیل با حماس خود رئیس‌جمهور آمریکا و برخی از مقامات کشور‌های اروپایی به اسرائیل سفر کردند، مگر اسراییل ارتش برتر دنیا نبود. 


حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: اگر می‌توانستند یک لحظه تاخیر نمی‌کردند در حمله به ایران، امروز ایران قدرت برتر منطقه است، اگر ما عزت داریم و با ما مذاکره می‌کنند، این نشانه قدرت است اگر جمهوری اسلامی نبود امروز خونخواری مثل اسراییل منطقه را گرفته بود. 


امام جمعه هرسین تصریح کرد: دانستن این موارد لازمه اش این است که ما سواد سیاسی و رسانه‌ای خود را بالا ببریم، که به برکت نظام اسلامی این پیسرفت و برکت نصیب ما شده است.