احداث دومین مکان غرفه های عرضه میوه و تره بار در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31556|17:11 - 1402/08/02
نسخه چاپی
احداث دومین مکان غرفه های عرضه میوه و تره بار در هرسین
سرپرست شهرداری هرسین گفت: با هدف ساماندهی میوه فروشان سیار، دومین غرفه میوه و تره بار واقع در جنب هلال احمر شهرستان اجرا شده است.

احسان خلیل پور  در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی دست فروشان و مبوه فروشان در سطح شهر هرسین به عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم و در راستای بهبود چهره مبلمان شهری اظهار داشت: دومین غرفه میوه و تره بار واقع در جنب هلال احمر شهرستان در دست اجرا می باشد.

 

سرپرست شهرداری هرسین با بیان اینکه اولین غرفه میوه و تره بار قبل از این در محل پارک امام علی (ع) اجرا شده بود، افزود:  شهرداری هرسین آمادگی دارد تا پایان سال جاری با هدف دسترسی سریع شهروندان در تمامی محلات شهر هرسین غرفه و بازارچه‌های میوه و تره بار را دایر نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شهرداری هرسین از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه و تره بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه فروش‌های سیار در سطح شهر هرسین به خوبی مشهود می‌گردد.

 

خلیل پور در ادامه از اجرای جدول گذاری کانیو و اصلاح آبرو در معابر و کوچه های شهر هرسین در راستای هدایت آب های سطحی و به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق خبرداد.

 

سرپرست شهرداری هرسین افزود: مرمت و بهسازی و تجدید جدول گذاری ها در معابر و کوچه ها علاوه بر ساماندهی هدایت آب های سطحی، باعث افزایش بهداشت محیط و پاکیزگی بیش از پیش در مسیرهای شهری می شود .