امام جمعه هرسین عنوان کرد:

حامیان فتنه گذشته جانیان بیمارستان غزه هستند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31550|16:13 - 1402/07/28
نسخه چاپی
حامیان فتنه گذشته جانیان بیمارستان غزه هستند
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حامیان فتنه گذشته همین جانیان بیمارستان غزه هستند نسل کشی مگر از این شفاف‌تر می‌شود!؟

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه هلی نماز جمعه این هفته با اشاره به جایگاه علمی و معنوی حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار داشت: این عالم برجسته آنچنان جایگاهی داشت که طبق روایات زیارت قبر آنحضرت برابری می‌کند با ثواب زیارت سید الشهدا علیه السلام در کربلا

 

امام جمعه هرسین افزود: از جمله ویژگی‌های بارز آنحضرت؛ ارتباط قلبی و عملی با امام زمان خود، داشتن روحیه جهاد و مبارزه با طاغوت آنهم در دوران خفقان بنی العباس و در کنار مبارزه عملی به جهاد تبیین و مبارزه با انحرافات فکری می‌پرداخت.

 

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: ما شنیده بودیم جنایات یزیدیان در کربلا را ولی الان داریم می‌بینیم مظلومیت مردم فلسطین را این سازمان ملل و این سازمان به ظاهر حقوق بشر چرا کاری انجام نمی‌دهد.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: سؤالمان خطالب به افرادی که هنوز بیدار نشده‌اند که اگر در صحنه کربلا بودید کدام دسته بودید، دشمن رسما دارد اعلام می‌کند که این کشتار را ما انجام دادند، عده‌ای کی می‌خواهند بیدار شوند، مگر می‌شود انسان شرأفت نداشته باشد و این همه جنایت را نادیده بگیرد.

 

امام جمعه هرسین افزود: گستره محور مقاومت در دل اروپاست و محدود به کشور‌های منطقه و لبنان و یمن و سوریه نیست،

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از هفتاد سال است که جنایت می‌کنند اما این جنایات بیمارستان بی‌سابقه بود ننگ بر این سازمان ملل دروغین، این دست و پا زدن اسرائیل نشانه اوج ذلت آنهاست و به زودی شاهد شکست آن‌ها هستیم.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: کسانی که می‌گوید اسرائیل دست برتر دارد اگر اینچنین است چرا اینگونه دست و پا می‌زند قطعاً پیروزی با محور مقاومت است و اسرائیل نفس‌های آخر را دارد می‌کشد.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به موضعگیری‌های متناقض آمریکا و غرب افزود: از طرفی اظهار همدردی می‌کند رئیس جمهور آمریکا و از طرف دیگر بمبی که بیمارستان را مورد حمله قرار داد متعلق به آمریکا بود. امام فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است.

 

وی تصریح کرد: خطاب به سران اروپا و آمریکا و برخی سران عرب منطقه می‌گوییم که عبرت بگیرید از سرنوشوت صدام و فذافی و حاکمان افغانستان و مصر، قطعاً سرنوشت شما هم همینطور است و آینده نشان خواهد داد که پیروز این میدان چه کسی است.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: به فریب خوردگان چه در داخل و خارج از کشور اعلام می‌کنیم که به بهانه آزادی زن بی‌بندو باری را ترویج کردید و با یک دروغ کشور را به هم ریختید و این همه جوان را به کشتن دادید آیا کور هستید و این همه جنایات را نمی‌بینید این نشان می‌دهد که شما مزدور چه کسانی هستید.

 

امام جمعه هرسین افزود: لقمه حرام چه می‌کند که کلام امام معصوم در کربلا شنیده نمی‌شود و امام حسین(ع) فرمود: شکم‌های شما از حرام پر شده است، حامیان فتنه گذشته همین جانیان بیمارستان غزه هستند نسل کشی مگر از این شفاف‌تر می‌شود!

 

وی خاطرنشان کرد: از دولت انقلابی و وزیر امور خارجه تشکر می کنیم که با مدیریت منطقه از این گفتمان انقلابی عقب نشینی نکردند و ضمن تلاش شیانه روزی هشدار دادند به کشور‌های غربی که اگر دست از حمایت بر ندارند محور مقاومت بی‌تفاوت نمی‌نشینید.