امام جمعه هرسین:

شکست خفت بار رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31541|13:35 - 1402/07/21
نسخه چاپی
شکست خفت بار رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اگر تمام غزه تبدیل به ویرانه بشود این شکست خفت بار رزیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

به گزارش دیوانگاه ، حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه آیت هفته با اشاره به سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز با قبل از انقلاب هم از حیث معنویت، اقتدار و مردمی بودن متفاوت است.

 

 امام جمعه هرسین افزود: یکی از واجبات دین مبین اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که نیاز به فرهنگ سازی دارد و باید آحاد جامعه نسبت به این فریضه الهی احساس مسئولیت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: لازم است که متولیان امر و دغدغه مندان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی و نوع آموزش به افراد و نحوه انجام آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اخبار غرور آفرین مقاومت فلسطین و شکست خفت بار رژیم صهیونیستی اظهار داشت:  اگر تمام غزه تبدیل به ویرانه بشود این شکست خفت بار رزیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

 

خطیب جمعه هرسین افزود: به تمام دنیا ثابت شد که این رژیم پوشالی قدرت دفاع از خود را ندارد، جنگ ۳۳روزه لبنان به بهانه اسارت دونفر صهیونیستی رخ داد اما اسرائیل با این شکست خفت بار چه می کند.

 

وی تصریح کرد: عده ای می‌خواهند از این هیولای دیو صفت مظلوم بسازند، ما از یهودیان حمایت می کنیم نه از رژیم غاصب صهیونیستی و کسانی که کودکان و مردم مظلوم فلسطین را از دم تیغ میگذرانند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: کسانی که در داخل از سر لجبازی با اسرائیل همدردی می کنند یا غافل هستند و یا مغرض سیاسی اند، اینها آب به آسیاب دشمن می ریزند و می‌خواهند این رژیم را تطهیر کنند.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی افزود: وزیر خارجه آمریکا در اتاق جنگ رزیم صهیونیستی چه غلطی می کند.

 

وی تصریح کرد: از بُعد انسانی رژیمی که بیش از ۸هزار کودک را قتل عام کرده است و می‌گویند ما با حیوانات درگیر هستیم، نمی‌شود به اینها انسان گفت،  کسانی داعیه انسانیت دارند اگر سکوت کنند خیانت کرده اند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: ما اگر بی تفاوت باشیم دشمن بی تفاوت نمی نشیند و دنبال تشکیل خاورمیانه جدید است، ما برای امنیت خودمان که باشد نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

 

امام جمعه هرسین افزود: این جنگ هر نتیجه ای داشته باشد با این فرار خفت بار در بیابان ها و گریه افسران رژیم صهیونیستی این شکست جبران نمیشود و قابل ترمیم نیست.