فرماندار هرسین:

نقش کلیدی زنان در تحکیم بنیاد خانواده غیر قابل انکار است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31540|17:22 - 1402/07/19
نسخه چاپی
نقش کلیدی زنان در تحکیم بنیاد خانواده غیر قابل انکار است
کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده شهرستان هرسین نهمین جلسه خود را به ریاست فرماندار برگزار کرد

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه از مسئولین خواست با شناسایی اقشار آسیب پذیر و هدفمندی سازی فعالیت های خود روند توانمند سازی جامعه هدف را بهبود ببخشند.

 

به گفته ایتوندی : برگزاری کارگاههای آموزشی برای خانواده های ساکنان محلات آسیب پذیر در پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی بسیار موثر خواهد بود.

 

وی ابراز داشت : بر اساس آموزه های دینی و سایر دیدگاهها خانواده بعنوان یکی از مهمترین ارکان جامعه ارزشگذاری شده است و نقش مهم آن در ثبات جامعه به اثبات رسیده است.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد : فرزندانی که در خانواده های کمال یافته رشد می‌کنند تاثیر بسیار مهمی در ارتقاء وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه و محیط های آموزشی دارند.

 

توانمند سازی زنان از دیگر موارد مورد تاکید ایتوندی در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بود و بیان داشت : نقش کلیدی زنان در تحکیم بنیاد خانواده غیر قابل انکار است و متولیان مسائل فرهنگی باید با توانمندسازی و افزایش تاب آوری اجتماعی در زنان محیطی با نشاط را در خانواده ها ایجاد کنند.

 

وی اظهار داشت : استفاده ‌از نقش تاثیر گذار زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی و فرهنگی قطعاً از شدت آسیب ها و چالش هایی که متوجه جامعه و خانواده ها می‌شود خواهد کاست.

 

بهره مندی از ظرفیت رسانه ها و آموزش و پرورش به منظور هدفمند سازی برنامه های فرهنگی در افزایش نشاط اجتماعی در مدارس از مهمترین موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد