مراسم‌ "روز هرسین" ۲۵ مهر ماه برگزار می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31539|14:15 - 1402/07/19
نسخه چاپی
مراسم‌ "روز هرسین" ۲۵ مهر ماه برگزار می‌شود
طی جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین و فعالان بخش خصوصی تمهیدات لازم به منظور برگزاری روز هرسین اتخاذ شد

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای جبهه مقاومت و پاسداشت مقام والای شهدای مقاومت طی سخنانی اظهار داشت : نابودی اسرائیل و کیفر ظالمان به مصداق آیه شریفه" وسیعلم الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ " انذارداده شده است.

 

وی ادامه داد : آثار نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی عیان است و لحظه به لحظه به پایان نحس خود نزدیک می‌شود.

 

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش افزود : شهرستان هرسین با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی خود ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

ایتوندی ابراز داشت : سرداران ، یادگاران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدای شهرستان هرسین افتخاری بس بزرگ برای مردم این شهرستان محسوب میشوند.

 

ابوطالب ایتوندی بیان داشت : باید علمای بزرگ و صاحب نام و چهره های علمی ، ورزشی  و فرهنگی شهرستان را به نسل های جدید بشناسانیم.

 

فرماندار هرسین اظهار داشت : تاثیر پذیری نسل های جدید و الگوبرداری‌ آنان از روش زندگی و جریان فکری علما و مفاخر شهرستان می‌تواند پشتوانه ای برای تداوم و تقویت هویت اصیل جوانان و نوجوانان هرسینی باشد.

 

ابوطالب ایتوندی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح ظرفیت های گردشگری شهرستان هرسین پرداخت و گفت : آثار تاریخی و فرهنگی هرسین ظرفیت مهمی برای حضور گردشگران ونشانگر هویت تاریخی وکهن این مرزوبوم است .

 

درادامه حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه هرسین در ادامه این جلسه به تشریح ظلم و ستم چندین ساله اسرائیل در حق ملت فلسطین پرداخت و گفت : اینچنین ظلمی در هیچ جای جهان تکرار نشده است و این در حالیست که کشورهای اروپایی و غربی همه از جنایات اسرائیل بصورت آگاهانه حمایت می‌کنند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد : فتنه های مختلفی که در طول سنوات گذشته با حمایت مالی و فکری اسرائیل در کشور ایجاد شد بصورت کلی سعی در ترویج فحشا و بی بند و باری و ایجاد شبهات داشت که خوشبختانه با شکست همه جانبه مواجه شدند.

 

حجت‌الاسلام رضایی با گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت و محکوم نمودن جنایات اسرائیل تصریح کرد : مردم در دل آرزوی جهاد و پیروزی مقاومت را دارند و از رژیم منحوص صهیونیستی بخاطر جنایات و قتل و عام جنون آمیزی که در غزه انجام دادند به شدت تنفر دارند و ضمن اینکه گوش به فرمان ولایت اند از این جنایات اعلام انزجار می‌کنند.

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش افزود : فضای مجازی برخی از جوانان را با شیوه زندگی ، تدین و تقوای علمای دینی بیگانه کرده است و در این راستا باید از تمام ظرفیت ها برای برگزاری مراسم روز هرسین و معرفی عالمان دینی به نسل های جدید استفاده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد