فرماندار هرسین:

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری انتخاب شدند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31537|11:32 - 1402/07/18
نسخه چاپی
اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری انتخاب شدند
فرماندار هرسین در جلسه معتمدین شهرستان و انتخابات هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات را در کمال سلامت و با حفظ بیطرفی کامل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش دیوانگاه ،جلسه انتخابات هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با حضور فرماندار ، رئیس و اعضای هیئت نظارت و معتمدین در شهرستان هرسین برگزار شد.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در این جلسه ضمن تقدیر از حضور  معتمدین ، اجرای شاخصه های مورد تاکید مقام معظم رهبری را در انتخابات ضروری‌ دانست و ابراز امیدواری کرد که انشاالله انتخابات سالجاری را با سلامت کامل ، بی طرفی و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

 

وی افزود : تمام اقدامات هیئت های برگزار کننده انتخابات باید ضمن اینکه به سود مردم و نظام باشد می بایست با امید آفرینی زمینه افزایش مشارکت مردم را همچون گذشته در انتخابات سالجاری فراهم کنند.

 

وی ابراز داشت : مردم ایران اسلامی انقلاب را ثمره خون شهدا و تلاشهای امام راحل و حاصل مجاهدت‌های ایثارگران و جانبازان می‌دانند و به همین منظور در این رویداد مهم حضوری حداکثری خواهند داشت و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری  برگ زرین دیگری به صفحات پر افتخار دفتر این انقلاب خواهند افزود و مثل همیشه معاندان ، منافقان و ایادی استکبار را در راس ، آمریکا و اسرائیل را ناامید خواهند کرد.

 

در پایان این جلسه ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان هرسین انتخاب شدند که در این راستا آقایان هدایت الله کرمی مجد ، صید مراد عبدلی ، برزو جامه شورانی ، علی الماسی فرد ، مظفر رضائیان ، فلامرز پاکزاد ، عنایت ولدوند و سید نصرت الله رحمتی موسوی بعنوان اعضای اصلی و آقایان محمد رضا توکلی هرسینی ، فضل الله قنبری ، ایرج شاه محمدی ، لطف الله چراغی بید سرخی و فرهاد احمدی کاکاوندی بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.