راه ارتباطی دورترین روستاهای بخش مرکزی هرسین آسفالت می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31532|09:58 - 1402/07/16
نسخه چاپی
راه ارتباطی دورترین روستاهای بخش مرکزی هرسین آسفالت می‌شود
فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راههای دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راههای دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گفته ایتوندی آسفالت محور چشمه کبود به دورآباد بطول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه هاییست که مسیر دسترسی روستاهای دورآباد و جلوگیرنگه را به مرکز دهستان چشمه کبود تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد : بخشی از عملیات راهسازی و بهسازی این مسیر ۳ کیلومتری بعلت صعب‌العبور بودن توسط اداره راهداری انجام شد و سپس برای ادامه عملیات به پیمانکار سپرده شد.

بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت باقیمانده پروژه مسیر چشمه کبود به کله هو به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های فرماندار هرسین در بازدید از پروژه های راه روستایی بود.

همچنین در این بازدید دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و فرهاد احمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایتوندی را همراهی می‌کردند.

بهسازی و آسفالت راههای روستایی آزان وازآن - برآفتاب بطول ۱.۷ کیلومتر ، چشمه کبود - سرخوند بطول ۵ کیلومتر و مسیر دسترسی به روستای قشلاق دریاچه بطول ۲ کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت می باشد که این همه تلاش و اجرای پروژه های حوزه راه از گذشته تا حال بی سابقه بوده است.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این بازدید از رئیس و کارکنان‌ اداره راهداری بخاطر فعالیت های صورت گرفته تقدیر کرد.

دیدار با اهالی روستای کلکشوند از دیگر برنامه های این روز فرماندار هرسین بود و ابوطالب ایتوندی در این دیدار بر پیگیری و تامین اعتبار به منظور آسفالت مسیر فرعی دسترسی به این روستا از طریق اداره کل راهداری تاکید کرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد