امام جمعه هرسین عنوان کرد:

نیروی انتظامی یک نیروی کارآمد و اثرگذار است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31529|13:53 - 1402/07/15
نسخه چاپی
نیروی انتظامی یک نیروی کارآمد و اثرگذار است
با حضور امام جمعه، فرماندار،نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،سرهنگ علی عزیزیان در این مراسم ضمن عرض خوشامد گویی به حاضرین در سخنانی اظهار داشت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت که فقط در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۵۴شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: امروز اگر ایران اسلامی با این اقتدار در دنیا حرفی برای گفتن دارد مدیون درایت و زعامت حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست. امنیتی که با خون شهدا به وجود می آید مطلق و پایدار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: کارآمدی و اثرگذاری نیروی انتظامی و تنوع خدمات رسانی به مردم  با  بیش از 50نوع خدماتی که این نیروی خدوم انجام می دهد طبیعی است که دشمن از نیروی انتظامی عصبانی باشد و بخواهد این نیروی خدوم را در اذهان مردم تضعیف کند.

 

امام جمعه هرسین افزود: تمام تلاش دشمنان بر این متمرکز شد که چهره نیروی انتظامی  را  در بین مردم تضعیف کنند ولی بر عکس بر محبوبیت این نیرو افزوده شد و در کنار این موضوع تهدید ها تبدیل به فرصت شد.

 

وی تصریح کرد: آن دورانی که ما به مثابه شعب ابی طالب در بحران به سر می بردیم  و در کشور ناامنی وجود داشت گذشته است، امروز نیروهای  نظامی ما به یک ابرقدرت تبدیل شده اند  و در دنیا حرفی برای گفتن دارند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین از کارکنان ساعی و پر تلاش مجموعه انتظامی شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد