فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین:

متولی امنیت عمومی، فردی و داخلی در جامعه نیروی انتظامی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31526|16:12 - 1402/07/14
نسخه چاپی
متولی امنیت عمومی، فردی و داخلی در جامعه نیروی انتظامی است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: متولی عمومی، فردی و داخلی امنیت در جامعه نیروی بزرگ انتظامی است که به گستردگی و پهناوری جمهوری اسلامی است،

به گزارش دیوانگاه ،سرهنگ علی عزیزیان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی اظهار داشت: امینت یکی از بنیادی ترین نیازهای فردی و اجتماعی است و در سایه امنتید است که رشد اقتصادی و اجتماعی ایجاد می شود، و خداوند متعال در قرآن کریم بیش از 30بار به بحث امنیت اشاره شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین افزود: وجود امنیت مهم است و افرادی که این امر مهم را ایجاد می کنند قطعا باید دارای شان و مقام والایی باشند، اگر امنیت تا این حد مهم است پس باید بدانیم افراد مهمی در پشت ایجاد این امنیت وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: متولی امنیت عمومی، فردی و داخلی در جامعه نیروی بزرگ انتظامی است که به گستردگی و پهناوری جمهوری اسلامی است، از مرزها گرفته تا داخل جوامع ، محورها و جاده ها و فصای مجازی و در کنار این موضوع پشتیبانی از ارگان های خدمات رسان را هم انجام می دهد.

 

عزیزیان اظهار داشت: نیروی انتظامی یک ارگان نظامی ، انتظامی، قضایی،اقتصادی و فرهنگی است، امروز در بحث فرهنگی اطلاع رسانی گسترده ای برای آگاه سازی مردم و پیشگیری از جرائم انجام می دهیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین افزود: از ابتدای سال جاری حدود55شهید را در راستای حفظ نظم و امنیت تقدیم نظام اسلامی کرده ایم، و امنیت امروز را مدیون رشادت و فداکاری و جانفشانی های این شهیدان هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد