مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین خبرداد/

هرسین اولین شهرستان در اجرای کامل رفع تداخل اراضی کشاورزی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31524|13:38 - 1402/07/13
نسخه چاپی
هرسین اولین شهرستان در اجرای کامل رفع تداخل اراضی کشاورزی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع نداخل اراضی کشاورزی در شهرستان گفت: هرسین اولین شهرستانی است که در بین شهرستان های استان کرمانشاه موفق به رفع تداخل کامل امور اراضی شده است.

دکتر سیامک الیاسپور در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع تداخل اراضی کشاورزی در شهرستان اظهار داشت: تداخل پلاکات ثبتی و صدور سند کشاورزی یکی از اولویت‌های وزرات جهادکشاورزی است که در این ارتباط نیز اقدامات خوبی در هرسین صورت گرفته است. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین افزود:  ماحصل اقدامات مربوط به رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می‌شود و این قشر با تثبیت مالکیتشان به راحتی می‌توانند از خدماتی هم چون دریافت وام بانکیو سایر خدمات حوزه کشاورزی بهره مند شوند لذا رفع تداخلات اراضی گامی اساسی و بنیادین در راستای رفع مشکلات حوزه زمین می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه هرسین اولین شهرستانی است که در بین شهرستان های استان کرمانشاه  موفق به رفع تداخل اسناد امور اراضی شده است خاطرنشان کرد: تعداد کل پلاک های موجود در شهرستان ۱۵۲ پلاک می باشد که از این تعداد۱۲۳ پلاک رفع تداخل شده است، ۱۸ پلاک مستثنیات، ۱۰ پلاک اوقافی و ۲ پلاک منابع ملی می باشد.

 

الیاسپور با اشاره به نظارت های صورت گرفته از اراضی کشاورزی شهرستان و پیگیری تخلفات مربوطه اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری ۴۵ مورد بازرسی صورت گرفته که در این خصوص ۷۴ فقره پرونده های نظارتی تشکیل شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین افزود: از این تعداد۵۶ مورد پرونده نظارتی مربوط به طرح‌های کشاورزی، ۸ مورد  مربوط به طرح های صنعتی  و۱۰ مورد هم طرح های وابسته می باشد.

 

گفتنی است در گذشته تعداد پرونده های رفع تداخل در شهرستان در پایین ترین سطح خود بوده که از ابتدای امسال با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان صددرصد کار انجام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد