مسئولین ادارت عدم حضور خود را به فرمانداری اطلاع دهند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31523|17:11 - 1402/07/12
نسخه چاپی
مسئولین ادارت عدم حضور خود را به فرمانداری اطلاع دهند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین در بازدید از اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: مسئولین ادارات در صورت داشتن ماموریت اداری یا کار شخصی منجر به عدم حضور در محل کار باید مورد را بصورت کتبی به فرمانداری اعلام نمایند.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین صبح امروز به صورت سرزده و در راستای پیگیری مطالبات مردمی از اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بازدید کرد.

 

دکتر احمدی وجد در این بازدید بصورت تلفنی به مدیر این اداره بعلت عدم حضور بدون اطلاع قبلی در شهرستان تذکر داد و تصریح کرد : مسئولین ادارات در صورت داشتن ماموریت اداری یا کار شخصی منجر به عدم حضور در محل کار باید مورد را بصورت کتبی به فرمانداری اعلام نمایند.

 

معاون فرماندار هرسین همچنین طی تماس تلفنی با داریوش فرمانی مدیر کل محترم میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ضمن اعلام غیبت های مکرر مدیر میراث این شهرستان ، نارضایتی ها و شکایات مکرر مردمی از این اداره را به اطلاع ایشان رساند و افزود : بعلت حجم بالای وظایف اداره مذکور و جامعه هدف بزرگ حضور صرفا یک نفر در محیط اداره پاسخگوی درخواست ها و نیاز های مردم نخواهد بود.

 

بررسی وضعیت آموزش و احیاء رشته های فراموش شده صنایع دستی ، بایگانی مدارک و مستند سازی از فعالیت ها ، ایجاد موزه مردم شناسی و تدوین طرح های حفاظت از آثار تاریخی شهرستان از مهمترین موارد مورد پیگیری معاون سیاسی فرماندار هرسین بود.

 

همچنین دکتر مصطفی احمدی وجد پس از بررسی وضعیت ورود و خروج مدیر و کارکنان‌ اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین از عدم وجود دستگاه الکترونیکی ثبت ورود و خروج در این اداره انتقاد کرد.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در بخش دیگری از این بازدید به بررسی نحوه تعامل این اداره با سمن ها پرداخت و بیان داشت : سازمان های مردم نهاد ظرفیتی مهم در جهت معرفی آثار تاریخی و حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان هستند.

 

دکتر مصطفی احمدی وجد در ادامه بازدید بر تهیه طرح های حمایتی به منظور توسعه فعالیت های صنعتگران تاکید کرد.

 

بازدید مجدد از اداره صمت و رسیدگی به شکایت یک نفر از شهروندان از نمایندگی اسنوا ( روبروی بانک ملت ) از دیگر برنامه های این روز معاون فرماندار هرسین بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد