حضور غیر قانونی افاغنه در هرسین_تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31520|11:52 - 1402/07/11
نسخه چاپی
حضور غیر قانونی افاغنه در هرسین_تصویر
علی رغم ابلاغیه وزیر کشور در خصوص ممنوعیت حضور اتباع افغانستانی در استان کرمانشاه متاسفانه شاهد حضور این افراد در شهرستان هرسین هستیم.

به گزارش دیوانگاه ،تیرماه ماه سال جاری در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس حضور مهاجرین افاغنه در استان کرمانشاه از سوی وزارت کشور ممنوع شد و این موضوع به تمامی فرمانداری ها و ادارت و ارگان ها در استان ابلاغ شده است .

 

در این راستا مقرر شد جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان صمت، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها کارگران افغانستانی را شناسایی کنند و به امور اتباع و مهاجرین استان اطلاع دهند تا نیروی انتظامی با مجوز قضایی آنان را دستگیر و از استان اخراج کند.

 

علی رغم این ابلاغیه و اطلاع ادارات یاد شده ولی متاسفانه خبرهایی از حضور گروه های از افاغنه در قالب شرکت های پیمانکاری زیر نظر برخی از این ادارات یاد شده به گوش می رسد که نیاز است نسبت به جمع آوری این افراد و خروج آنها از شهرستان اقدام شود.

 

این در حالی است که وضعیت بیکاری در هرسین به عنوان یکی از شهرستان های دارای شاخص فلاکت درکشور نگران کننده است و مسئولینی که از حضور این افراد حمایت می کنند می‌بایست قدری هم به فکر بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان باشند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد