رئیس اداره راهداری هرسین خبر داد:

وروردی شرقی و غربی هرسین ساماندهی می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31518|18:26 - 1402/07/09
نسخه چاپی
وروردی شرقی و غربی هرسین ساماندهی می‌شود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین گفت: در ورودی غربی به سمت کرمانشاه در حال تعریض هستیم و در قالب طرح های ترافیکی برنامه ای داریم برای این مسیر که امیدواریم در شورای ترافیک استان به تصویب برسد.

فرهاد احمدی در گفتگو بادیوانگاهبا اشاره به اقدامات صورت گرفته در 6ماهه نخست امسال اظهار داشت: در شش ماهه گذشته در حوزه روکش راه های شریانی و بزرگراهی در بزرگراه کربلا عملیات روکش به طول بیش از 15کیلومتر و در محور سه راهی هرسین به هرسین مناطقی که نیاز به روکش داشت انجام شد که از آن جمله می توان به پل راه آهن و ورودی و خروجی شهرستان اشاره کرد ودر حال حاضر هم از سمت گردنه گشور روکش آسفالت در دست انجام است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین افزود: در حوزه راه های روستایی محور روستای آزان وازان به سمت روستای برآفتاب به طول 1700متر انجام شد و راه روستایی قشلاق دریاچه به طول 2کیلومتر در حال اجرای عملیات می باشد.

 

وی خاظرنشان کرد: در این راستا راه روستایی دورآباد ،میرمینگه ، بالاندر و زازرم پیمان سپاری شده است که پیمانکار مشغول زیرسازی محور روستای دورآباد می باشد، انتظار می رود تا پایان مهرماه این مسیر بهسازی و آسفالت شود.

 

احمدی در ادامه اظهار داشت: در حوزه ایمنی و تجهیزات، کلیه راه های شریانی شهرستان هرسین عملیات خط کشی و تابلو گذاری صورت گرفته است و در برخی از نقاط تعریض پل(پل روستای داوودی)شانه زنی و احیا قنو بزرگراهی انجام شده است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین افزود: به جهت امادگی و مقابله با سیلاب های احتمالی کلیه پل های حوزه استحفاظی عملیات تنقیه ورودی و خروجی پل های صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر و با کمک شهرداری هرسین در صدد ساماندهی مسیرهای غربی و شرقی شهرستان هستیم، در ورودی غربی به سمت کرمانشاه در حال تعریض هستیم و در قالب طرح های ترافیکی برنامه ای داریم برای این مسیر که امیدواریم در شورای ترافیک استان به تصویب برسد.

 

احمدی اظهار داشت: در محور ورودی شرقی به سمت روستای چغاسعید دنبال تعریض راه و ایجاد جاده سلامت هستیم، عملیات خاکبرداری و تسطیع انجام شده و شهرداری در حال جدول گذاری است که پس از این اقدام آن قسمت که مربوط به راهداری است شن ریزی خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد