امام جمعه هرسین عنوان کرد:

هدف دشمن استحاله و تضعیف بنیه اعتقادی خانواده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31513|16:14 - 1402/07/07
نسخه چاپی
هدف دشمن استحاله و تضعیف بنیه اعتقادی خانواده است
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز حمعه این هفته گفت: هدف دشمن استحاله خانواده و تضعیف بنیه روحیه اعتقادی خانواده هاست، ما شاهد بودیم که دشمن در فتنه گذشته هیچ یک از شعارهایش دغدغه معیشت نبود.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین رضایی در خطبه های نماز حمعه این هفته اظهار داشت: در سالی که گذشت دشمن جنگی پیچیده و فتنه ای تمام عیار با حمایت دنیای کفر به راه انداختند، اما برخلاف انتظار آنان همین سال با عنایت پروردگار و امام عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشمندی و بصیرت مردم تبدیل به فرصت برای نظام اسلامی شد.

 

امام جمعه هرسین افزود: همواره در فضای محاژی و تبلیغات ماهواره ای آنجه که مد نظر است و مورد هجمه قرار می گیرد خانواده است و از آنجاکه بنیان تشکیل جامعه خانواده است، اگر خانواده ای متزلزل و بر اساس خواسته های دشمن حرکت کند جامعه رو به فروپاشی خواهد رفت.

 

وی تصریح کرد: اگر خانواده ها بر مسیر تربیت دینی توجه لازم را نداشته باشند در مسیری قرار خواهند گرفت که آن جامعه افول خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: از اهداف دشمن در فروپاشی خانواده ها این است که به بهانه آزادی زنان و برای مسئولیت گریزی و فساد ازدواج را کمرنگ می کنند و لذا می بینیم که خیلی از جوانان به بهانه اشتغال و مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند.و خواسته ها و توقعات نابجایی دارند.

 

امام جمعه هرسین افزود: به بهانه اجتماعی بودن و دوری از عقب ماندگی بی احترامی به پدر و مادر را ترویج می دهند، دشمن تیرهای خود را به سمت خانواده ها روانه می کند، تبعاً خانواده ای که به فرهنگ وارداتی غرب تربیت شده باشد روحیه ایثار،غیرتمندی و ناموس پرستی در آن کمرنگ می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن استحاله خانواده و تضعیف بنیه روحیه اعتقادی خانواده هاست، ما شاهد بودیم که دشمن در فتنه گذشته هیچ یک از شعارهایش دغدغه معیشت نبود.

 

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تشکر ویژه داریم از سربازان گمنام امام زمان(عج) که در امنیتی که به سر می بریم در جریان نیستیم که کارگردانان امنیت کشور چه تلاش شبانه روزی دارند انجام می دهند.این امنیت حاصل تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به سخنان نخست وزیز رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اظهار داشت: اگر این رژیم کودک کش هر غلطی بخواهد بکند اعم از هسته ای و نظامی، با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می‌شود، این لاف در غربت زدن چیز جدیدی نیست، و در واقع این حرف ها شما را به آن نابودی خودتان نزدیک تر می کند.