برگزاری آئین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31504|20:42 - 1402/07/03
نسخه چاپی
برگزاری آئین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه  در هرسین
آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه روستای بابازید شهرستان هرسین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه ، امام جمعه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین ، اهالی روستا و دانش آموزان به زمین زده شد.

به گزارش دیوانگاه ،آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه روستای بابازید شهرستان هرسین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه ، امام جمعه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین ، اهالی روستا و دانش آموزان توسط خیر نیک اندیش آقای جهانبخش شُکری به زمین زده شد.

 

این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۳۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با همت بنیاد شُکری و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث خواهد شد.

 

حجت الاسلام رضایی در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) و تشکر از خیر محترم آقای شکری اظهار داشت: خوشا به سعادت این عزیزان خیر که این مسیر با برکت را برای شما هموار شده است، اینگونه هزینه کردن ها در واقع یک سرمایه گذاری است.

 

امام جمعه هرسین افزود: این کارها در واقع صدقه جاریه و باقیات و صالحاتی است که ماندگار است و از خداوند متعال درخواست داریم که هر کسی در این مسیر قدم می گذارد ثابت قدم بماند.

 

در ادامه محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر از آقای شکری خیر نیک اندیش و مدیر عامل شرکت جهان فولاد غرب اظهار داشت: دغدغه مردم این روستا و روستاهای تابعه این بود که تا پایه ششم ابتدایی امکان تحصیل در روستا وجود دارد که با افتتاح این پروژه مشکل تحصیل دانش آموزان این روستا و حتی روستاهای تابعه مرتفع می‌شود.

 

شایان ذکر است مدرسه ۶ کلاسه روستای بابازید شهرستان هرسین چهارمین مدرسه ایست که به همت خیر نیک اندیش آقای جهانبخش شُکری ساخته خواهد شد.

 

روستای بابازید با جمعیت حدود ۷۰۰ نفر از توابع شهرستان هرسین می‌باشد