امام جمعه هرسین عنوان کرد:

دفاع مقدس نماد اقتدار و مظلومیت نظام اسلامی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31497|13:33 - 1402/06/29
نسخه چاپی
دفاع مقدس نماد اقتدار و مظلومیت نظام اسلامی است
صبح امروز و در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس اقشار مختلف مردم، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن رسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: این هفته یاداور خاطرات پر از خیر و برکت امام و شهدا و نماد اقتدار و مظلومیت نظام اسلامی است.

 امام جمعه هرسین افزود: یکی از مواردی که شاید به ذهن متبادر بشود این است که مگر جنگ و هفته دفاع مقدس تبریک دارد؟ در جواب باید گفت جنگ برای ما یک دانشگاه انسان سازی بود و جوانانی که به جبهه ها اعزام می‌شدند، انسان هایی می شدند دارای انفاس قدسی.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نماد اقتدار نظام شد و سیلی که دشمن در جنگ از ما خورد برای همیشه بازدارنده است.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن همواره در فتنه ها بر علیه ما اعمال می کند دو مورد است اول اعتماد و باور مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام و مسئولان نظام و دوم راس این خیمه یعنی ولایت فقیه است که دشمن این دو مطلب را مورد هجمه قرار داده است.

امام جمعه هرسین افزود: یکی  از ویژگی های رهبری در نظام اسلامی که از آموزه های اصلی دینی است، آمیختگی زعامت و فقاهت است، این یعنی جدایی ناپذیری دین از سیاست.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سال گذشته پیچیده ترین جنگ را بر علیه کشور ما به راه انداخت، گزینه اول دشمن تغییر نظام بود و اگر نشد انزوای نطام.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: جنگ تحمیلی برای ما یک فرصت شد و راه ماندن در این مسیر ثابت قدم ماندن است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد