معاون سیاسی ، امنیتی فرمانداری هرسین:

لزوم نظارت بر روابط کارگری و کارفرمایی و رفع و رجوع مشکلات جامعه کارگری

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31496|18:28 - 1402/06/28
نسخه چاپی
لزوم نظارت بر روابط کارگری و کارفرمایی و رفع و رجوع مشکلات جامعه کارگری
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بازدید کرد.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این بازدید به بررسی عملکرد مدیر و کارکنان‌ این اداره و همچنین پرونده ها و اسناد موجود در راستای نظارت بر روابط کارگری و کارفرمایی و رفع و رجوع مشکلات جامعه کارگری این شهرستان پرداخت. 

چگونگی اجرای قوانین کار و صیانت از نیروی کار موجود در کارخانجات و صنایع از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار هرسین بر اجرای آن تاکید داشت. 

دکتر احمدی وجد در ادامه بازدید از مدیر اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواست با برگزاری نشست یا کارگاههای آموزشی ، کارفرمایان را از جرائم مربوط به عدم پایبندی به تعهدات خود و کارگران را از حقوق خود و قوانین کار آگاه نمایند. 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین طی بازدید هایی که از دستگاههای اجرایی داشت بر حضور به موقع مدیر و کارکنان‌ ادارات در محل کار ، تکریم مراجعه کنندگان ، مستندسازی فعالیت های انجام شده ، تسریع در پیگیری درخواست های مردمی و ساماندهی استاندارد واحدهای بایگانی تاکید کرد. 

در این بازدید مقرر گردید یکسری از مستندات با توجه به شرح وظایف اداره تعاون ظرف مدت ۱۰ روز به فرمانداری ارسال شود.