فرمانده انتظامی شهرستان هرسین خبر داد/

طرح ویژه برقراری نظم و امنیت مدارس در هرسین اجرا می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31495|15:15 - 1402/06/28
نسخه چاپی
طرح ویژه برقراری نظم و امنیت مدارس  در هرسین اجرا می‌شود
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: از روز اول مهر به مدت چند روز طرح ویژه برقراری نظم و امنیت مدارس توسط پلیس هرسین به اجرا در خواهد آمد و پلیس در کنار دانش آموزان و والدین حافظ امنیت خواهد بود.

سرهنگ علی عزیزیان در خصوص فصل بازگشایی مدارس وفعالیت‌های پلیس در این روزها در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: از روز اول مهر به مدت چند روز طرح ویژه برقراری نظم و امنیت مدارس توسط پلیس هرسین به اجرا در خواهد آمد و پلیس در کنار دانش آموزان و والدین حافظ امنیت خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در ادامه در خصوص طرح‌های برقراری نظم و امنیت در مدارس افزود: دستگیری افراد و مزاحمان نوامیس و کسانی که آرامش روانی و نظم عمومی حاکم در اطراف مدارس را بر هم می‌زنند در اولویت پلیس قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد:  اجرای طرح توقیف خودروها موتورسیکلت‌های مزاحم به ویژه در ساعات تعطیلی مدارس اجرا خواهد شد و در صورت توقیف با اشد مجازات برخورد می گردند.

 

 سرهنگ عزیزیان اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی به صورت نامحسوس نسبت به برقراری امنیت در خصوص این موضوع کمک خواهند کرد وی همچنین در پایان با تاکید بر اینکه مدارس دخترانه به صورت ویژه تحت پوشش قرار خواهند گرفت گفت: شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکل مزاحمت در اطراف مدارس حتماً مراتب را پلیس۱۱۰ و ماموران مستقر در مقابل مدارس گزارش دهند.